ID. Buzz stoi na tle gór
1,2

Już teraz możesz go zamówić:
nowy ID. Buzz

  • Cena od229 760 zł netto3
  • Rodzaj paliwaEnergia elektryczna
  • Zasięg wg WLTP:402 – 419 km
    4
  • Czas ładowania od poziomu 5% do poziomu 80%ok. 30 minut
    5
  • Liczba miejsc5

ID. Buzz jest gotowy do zdefiniowania na nowo przyszłego oblicza mobilności.

Czas na nową generację mobilności: oto innowacyjny ID. Buzz. To pierwsza koncepcja całkowicie elektrycznego busa od Volkswagena – multifunkcjonalny pojazd stworzony od podstaw w nowatorski sposób. W pełni elektryczny ID. Buzz pomieści rodzinę i znajomych, pozwoli sprostać wyzwaniom codzienności – nawet w wielkomiejskim gąszczu ciasnych ulic. Zapraszamy do zapoznania się z wizjonerskim designem ID. Buzz, w którym kompaktowe gabaryty łączą się z przestronnością i innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. Poznaj nową koncepcję przestrzeni wewnętrznej, gdzie został wykorzystany duży procent materiałów pochodzących z recyklingu. Pojazd posiada także imponujące wyposażenie komunikacyjne, funkcje cyfrowe oraz inteligentny system ID. Light. Dzięki ID. Buzz łatwo przekonasz się o zaletach nowoczesnej mobilności elektrycznej.

Korzyści, aż po dach

Wyprzedaż 2023

Korzyści, aż po dach

Wyprzedaż 2023

ID. Buzz

Ile korzyści można pomieścić w ramach jednej wyprzedaży?​

W przypadku dostawczych Volkswagenów – tyle, że wystarczy aż na 5 lat! Kupując nowego Volkswagena podczas tegorocznej wyprzedaży dostajesz też pełen zestaw benefitów.

Rabat do 23%
5-letnia gwarancja
Pakiet Przeglądów w promocyjnej cenie

Design na miarę nowoczesności

Jest to hołd złożony pierwszemu modelowi „Bulli”, a jednocześnie zupełnie nowy samochód: Na życzenie dostępny w czterech dwukolorowych wersjach ID. Buzz łączy w sobie wyrazistą stylistykę i nowoczesne proporcje z innowacyjną techniką. Dzięki zupełnie nowej i przemyślanej koncepcji wnętrze tego samochodu wraz ze swymi wygodnie regulowanymi siedzeniami oferuje jeszcze więcej miejsca i jeszcze większą elastyczność, podczas gdy oświetlenie ambiente (które na życzenie może obejmować do 30 kolorów) zadba o przyjemną atmosferę. ID. Buzz całym sobą urzeka i uwodzi, oferując maksymalnie dużą przestrzeń i innowacyjną stylistykę oświetlenia.

ID. Buzz zaparkowany z otwartymi drzwiami bocznymi.

Zrównoważona mobilność na całego

Kompleksowy zrównoważony rozwój na rzecz świadomej ekologicznie przyszłości: oto nasze podejście, którego odzwierciedleniem jest nowy ID. Buzz. Z tego względu dostarczamy go nie tylko przy zapewnieniu neutralnego bilansu emisji CO26, ale także z dedykowaną opcjonalną ładowarką naścienną ID. Charger7. Użytkownik może dodatkowo naładować swój ID. Buzz certyfikowaną energią Polenergia7 i korzystać z pojazdu lokalnie w sposób całkowicie zeroemisyjny i świadomy ekologicznie – nawet do 419 km8. Dostępna jako opcja wersja wyposażenia wnętrza bez wykorzystania skóry naturalnej oraz zastosowanie odzyskanych materiałów w wielu miejscach sprawia, że ID. Buzz łączy trwałość z dużym komfortem.

Kokpit ID. Buzz.

Technologia jutra do wykorzystania już dzisiaj

Dobre możliwości połączenia dzięki Car2X9, na życzenie również 30 systemów asystujących oraz dobra widoczność, którą zapewniają dostępne opcjonalnie reflektory LED-Matrix – wszystko to sprawia, że nowy ID. Buzz urzeka licznymi funkcjami cyfrowymi, a jednocześnie oferuje duży komfort i wysoką jakość. Dzięki zintegrowanej na stałe karcie SIM samochód zawsze ma połączenie z internetem: W ten sposób cyfrowe funkcje w ID Buzz zawsze będą w aktualnej wersji. Oprogramowanie systemów możesz łatwo zaktualizować jednym naciśnięciem przycisku dzięki aktualizacjom OTA („Over-the-Air”)10 za pośrednictwem aplikacji Volkswagen11.

Światowa premiera: nowy ID Buzz z długim rozstawem osi

Więcej nieba, więcej przestrzeni, więcej miejsca dla wszystkich i wszystkiego: z jednej strony idealny wybór lokalizacji światowej premiery ID. Buzza z długim rozstawem osi w Huntington Beach w Kalifornii, z drugiej strony imponujący ID. Buzz. Aż o 25 centymetrów dłuższy rozstaw osi i długości nadwozia w porównaniu do ID. Buzz Pro ( ID: Buzz Pro: Zużycie energii elektrycznej w kWh / 100 km: łącznie 21,8 - 20,6 ; Emisje CO wg / km: łącznie 0.Emisje w zakresach w zależności od wybranego wyposażenia pojazdu. ). ID. Buzz z długim rozstawem osi nie tylko ma 4962 mm długości całkowitej, ale także urósł w większą przestrzeń pasażerską, a co za tym idzie wygodę. Na przykład drzwi przesuwne zyskują o 19,2 centymetra szerokości. Wysocy i niżsi pasażerowie mogą wygodnie usiąść w każdym rzędzie - dzięki 8,5 cm większej przestrzeni na nogi w drugim rzędzie siedzeń i 16,5 cm większej przestrzeni na nogi w 3 rzędzie siedzeń. 

Właśnie dzięki 3 rzędowi siedzeń ID. Buzz z długim rozstawem osi pomieści aż 7 osób.

Masz dużą rodzinę lub duże grono znajomych, nie ma problemu 7 osobowy ID. Buzz z długim rozstawem osi czeka na Ciebie z dużo większą przestrzenią na wszystko co dla Ciebie ważne i czego potrzebujesz - i wiele więcej.

12
12.
Fahrzeugabbildungen zeigen seriennahe Studie. Fahrzeug wird noch nicht zum Verkauf angeboten.

Elektryczny dach panoramiczny „Smart Glass”: niebiański widok

Naturalnie oświetla przestrzeń: dostępny jako opcja elektryczny dach panoramiczny „Smart Glass” w nowym ID. Buzzie z długim rozstawem osi zapewnia idealnie doświetlone wnętrze i duży widok na zewnątrz. Jest to wielowarstwowy szklany dach z przełączaną folią ciekłokrystaliczną, dlatego też,  może przejść do trybu prywatności z ochroną przed światłem i ciepłem za pomocą suwaka w konsoli dachowej. Masz więc dokładnie taki stopień światła lub ciemnienia, jaki chcesz - i nie musisz się już martwić o ochronę przed promieniowaniem UV czy podczerwonym. Na górze dostępne są również trzy centymetry więcej miejsca na głowę. 

ID. Buzz z długim rozstawem osi nie tylko zapewnia więcej możliwości podziwiania widoków, ale także zauważalnie poprawia poczucie przestrzeni.

Trzy osoby siedzą na w  trzecim rzędzie  siedzeń ID. Buzza z długim rozstawem osi..

Zachwyca kosmiczną przestrzenią: 7 osobowy z 3 rzędem miejsc

Dłuższy, bardziej elastyczny, bardziej przestronny: nowy ID. Buzz z długim rozstawem osi zapewnia niezbędną przestrzeń z pożądaną elastycznością. Dzięki dodatkowemu opcjonalnemu trzeciemu rzędowi siedzeń z ISOFIX i Top Tether, ID. Buzz z długim rozstawem osi może pomieścić 6 lub 7 osób w zależności od konfiguracji. Dwa siedzenia trzeciego rzędu są regulowane wzdłużnie i można je szybko i łatwo zdemontować w razie potrzeby – co więcej,  jeśli chcesz przewieźć nieco więcej ładunku z punktu A do punktu B. W zaledwie kilku krokach można zwiększyć przestrzeń ładunkową do 2123 litrów dla ID Buzz Pro i 2469 litrów dla ID.Buzza z długim rozstawem osi.

Gdzie dla ID Buzz Pro:

  • Za pierwszym rzędem siedzeń, drugi rząd siedzeń złożony i przesunięty do przodu, 

Dla ID. Buzz z długim rozstawem osi:

  • Za pierwszym rzędem siedzeń, drugi rząd siedzeń złożony i przesunięty do przodu, 
  • Trzeci rząd siedzeń usunięty
ID. Buzz z długim rozstawem osi jest ładowany za pomocą ładowarki ID.

Jedź dalej i dłużej: nowa bateria, większy zasięg.

Dalej, dłużej, wydajniej: ID. Buzz z długim rozstawem osi dzięki nowemu standardowemu 85 kWh (pojemność netto), dużemu akumulatorowi litowo-jonowemu o wysokim napięciu bez ładowania zasięg wynosi 474 kilometrów. Mniejszemu zużyciu energii pomaga również wysoce wydajna pompa ciepła, która ogrzewa wnętrze. Zużywa mniej energii z akumulatora wysokiego napięcia, co stanowi kolejną przewagę nad pojazdami elektrycznymi bez pompy ciepła. Dzięki nowej baterii  litowo-jonowej wysokiego napięcia nowy ID. Buzz z długim rozstawem osi nie tylko pokonuje dłuższe dystanse,  jest również szybszy ( prędkość maksymalna 160 km / h ) i ma moment obrotowy 550 Nm. Większe przyśpieszenie i większa moc przy ciągnięciu przyczepy o ładowności  do 1000 kg - nowy ID. Buzz również ustanawia tutaj standard. 100% elektryczny ID. Buzz z długim rozstawem osi to duma marki Volkswagen Samochody Dostawcze. 

Zapraszamy do konfiguracji nowego ID. Buzz

Innowacyjność designu i technologii: nowy ID. Buzz zaskakuje liczbą funkcji cyfrowych i wielofunkcyjnych elementów wyposażenia, które tylko czekają, by odkrył je użytkownik. Życzymy dobrej zabawy podczas konfiguracji!

To również może Cię zainteresować:

Zastrzeżenia prawne Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.

1.
ID. Buzz Pro: Zużycie energii, kWh/100 km: 20,8 – 21,7 kWh (cykl łączony); emisja CO₂ w cyklu łączonym, g/km: 0; klasa wydajności: A+++.
2.
Na zdjęciach pojazdu prezentowane jest wyposażenie specjalne.
3.
Niewiążąca oferta cenowa producenta plus koszt transportu i rejestracji.
4.
Zasięg określony dla jazdy w trybie czysto elektrycznym zgodnie ze zharmonizowaną światową metodą kontroli samochodów osobowych oraz lekkich samochodów dostawczych (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP) w wariancie wyposażenia najkorzystniejszym dla uzyskania dobrego zasięgu przez nowego ID. Buzz Pro na rolkowym stanowisku kontrolnym. Rzeczywisty czysto elektryczny poziom zasięgu WLTP może być różny w zależności od wyposażenia. W praktyce zależy on od stylu jazdy, prędkości, używania komfortowych/dodatkowych odbiorników prądu, temperatury zewnętrznej, liczby pasażerów/wielkości dodatkowego ładunku, oraz od topografii.
5.
Ładowanie przy maksymalnej mocy  170 kW DC dla wariantu akumulatora „Pro” przy temperaturze otoczenia i temperaturze akumulatora wynoszącej ok 23°C oraz przy stanie początkowym naładowania wynoszącym ok 5%, np. w stacji Ionity.
6.
Emisja CO2 w miarę możliwości jest eliminowana i ograniczana bezpośrednio po stronie firmy Volkswagen. Do eliminowania i ograniczania emisji obligowani są również odpowiednio poddostawcy. Emisja CO2, której wyeliminowanie i ograniczenie poprzez działania po stronie firmy Volkswagen i odpowiednie wymogi w łańcuchu dostaw nie jest możliwe, jest adekwatnie równoważona przez certyfikowane projekty w dziedzinie ochrony klimatu.
7.
Oferta firmy Volkswagen Group Charging GmbH (Elli): https://charging-energy.elli.eco/pl-pl/IDcharger
8.
Zasięg określony dla jazdy w trybie czysto elektrycznym zgodnie ze zharmonizowaną światową metodą kontroli samochodów osobowych oraz lekkich samochodów dostawczych (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP) w wariancie wyposażenia najkorzystniejszym dla uzyskania dobrego zasięgu przez nowego ID. Buzz Pro na rolkowym stanowisku kontrolnym. Rzeczywisty czysto elektryczny poziom zasięgu WLTP może być różny w zależności od wyposażenia. W praktyce zależy on od stylu jazdy, prędkości, używania komfortowych/dodatkowych odbiorników prądu, temperatury zewnętrznej, liczby pasażerów/wielkośc dodatkowego ładunku, oraz od topografii.
9.
W ramach granic systemu.
10.
Aby użytkownik mógł skorzystać z aktualizacji Over-the-Air, pojazd musi być w trybie online i posiadać połączenie z internetem. Konieczne jest również posiadanie aktualnej umowy We Connect.
11.
Aby korzystać z usług We Connect, należy posiadać konto użytkownika Volkswagen ID i zalogować się za pomocą nazwy użytkownika i hasła w aplikacji Volkswagen. Ponadto należy zawrzeć z firmą Volkswagen AG odrębną umowę na usługi We Connect wzgl. We Connect Plus. Dla usługi We Connect Plus od chwili przekazania pojazdu użytkownik ma 90 dni, aby zarejestrować pojazd na stronie https://www.vwdostawcze.pl/pl/aplikacje-i-uslugi-cyfrowe/myvolkswagen.html lub za pośrednictwem aplikacji Volkswagen” (dostępnej w App Store i Google Play Store) i bezpłatnie korzystać z usług przez cały czas trwania umowy. Korzystanie z mobilnych usług online w ramach We Connect umożliwia zintegrowane łącze internetowe. Związane z tym koszty transmisji danych powstałe na terenie Europy na obszarze zasięgu sieci z wyjątkiem niektórych aplikacji dla pojazdów pokrywa Volkswagen AG. W celu korzystania z poszczególnych aplikacji dla pojazdów oraz punktu dostępu sieci WLAN można zamówić płatne pakiety danych za pośrednictwem zewnętrznego partnera telefonii komórkowej „Cubic Telecom” i korzystać z nich na obszarze zasięgu sieci w wielu krajach europejskich. Informacje dotyczące warunków, cen i obsługiwanych krajów są dostępne na stronie vw.cubictelecom.com. Możliwe jest również korzystanie z mobilnego urządzenia końcowego (np. smartfonu) z funkcją mobilnego punktu dostępu Wi-Fi. W tym przypadku usługi są dostępne wyłącznie na podstawie istniejącej lub oddzielnie zawartej umowy o świadczenie usług telefonii komórkowej między użytkownikiem a operatorem telefonii komórkowej i tylko na obszarze zasięgu danej sieci komórkowej. Pobieranie danych z Internetu w ramach wymiany danych w zależności od taryfy usług telefonicznych, a w szczególności w przypadku korzystania z usługi za granicą może generować dodatkowe koszty (np. opłaty roamingowe). Do korzystania z bezpłatnej aplikacji Volkswagen wymagany jest smartfon z odpowiednim systemem operacyjnym iOS lub Android oraz karta SIM z opcją transmisji danych z istniejącą lub odrębnie zawartą umową o świadczenie usług telefonii komórkowej między użytkownikiem a operatorem telefonii komórkowej. Dostępność poszczególnych usług We Connect i We Connect Plus objętych pakietami może być różna w zależności od kraju, a także w zależności od pojazdu i jego wyposażenia. Usługi te są dostępne przez ustalony okres obowiązywania umowy; w okresie obowiązywania umowy usługodawca może dokonywać w nich zmian lub zaprzestać ich świadczenia. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie https://www.vwdostawcze.pl/pl/aplikacje-i-uslugi-cyfrowe/we-connect.html oraz u partnera marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Informacji na temat taryf telefonii komórkowej udziela operator sieci komórkowej. Ze względów prawnych nie ma możliwości jednoczesnego korzystania z We Connect i We Connect Fleet.
Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP. Więcej informacji na temat WLTP na stronie: https://www.vwdostawcze.pl/pl/swiat-volkswagena/warto-wiedziec/wltp.html  Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 556(1)§2 Kodeksu cywilnego. Z uwagi na ograniczenia parametrów ekranu, na którym obraz jest wyświetlany,  przedstawione kolory mogą nieznacznie różnić się od faktycznych kolorów lakieru i materiałów. Prezentowane ceny są wyłącznie cenami rekomendowanymi i obejmują podatek VAT (23 %), chyba, że zaznaczono inaczej. Marka Volkswagen Samochody Dostawcze zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne, dostępne za dopłatą. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Nie wszystkie obręcze/opony są dostępne w momencie konfiguracji. Niektóre obręcze/opony są oferowane w limitowanej ilości lub mogą nie być dostępne w momencie zakupu. Prosimy zapytać Dealera o dostępność obręczy/opon i sprawdzić, czy skonfigurowany przez Państwa samochód posiada wybrane wyposażenie dodatkowe. Ze względów logistycznych i technologicznych zamówienie opon ściśle określonego producenta jest niemożliwe. Informacje o etykiecie UE opon dostępne u Partnerów marki Volkswagen Samochody Dostawcze oraz na stronie https://www.volkswagen.pl/pl/serwis-i-akcesoria/czesci-i-akcesoria/kola-i-opony/informacje-o-oponach.html 
Dla Craftera 50 o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5t parametry zużycia paliwa i emisji CO2 zostały określone zgodnie z procedurą NEDC i wynoszą w zależności od wariantu i wersji: zużycie paliwa od 9,3 l/100 km do 9,4 l/100 km, emisja CO2 - od 244 g/km do 247 g/km. Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Volkswagen Samochody Dostawcze są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów marki Volkswagen sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji. Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronach: https://www.vwdostawcze.pl/pl/uslugi-i-serwis/wazne-informacje-dla-klientow/recykling-pojazdow-wycofanych-z-eksploatacji.html