ID. Buzz Cargo stoi przy stacji ładującej.
1,2

Zamów nowy ID. Buzz Cargo już teraz

Cena od
199 900zł netto3
Maksymalny zasięg WLTP
424km4
Czas ładowania od poziomu 5% do poziomu 80%
ok. 30minut5

ID. Buzz Cargo: nowy wymiar mobilności dla firm

Jakie wymagania powinien spełniać nowoczesny pojazd transportowy dla Twojej firmy? Napęd elektryczny, odpowiednia pojemność transportowa i daleki zasięg – wszystko to znajdziesz w nowym ID. Buzz Cargo. Znajdziesz w nim nawet nieco więcej dzięki połączeniu nowoczesnych technologii, systemów cyfrowym i szeregu inteligentnych funkcji ułatwiających wykonywanie pracy. Innowacyjny pojazd ID. Buzz Cargo otwiera nowy rozdział mobilności dla firm. Wzorowany wizualnie na pierwszym modelu tzw. "Bulli" jest pierwszym w pełni elektrycznym pojazdem transportowym marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Połączenie tych dwóch cech zaowocowało powstaniem wydajnego i ekologicznego samochodu dostawczego potrafiącego sprostać niemal wszystkim wyzwaniom napotykanym na co dzień w transporcie.

Der ID. Buzz wird mit Kaffee-Säcken beladen.

Innowacyjnie zaprojektowana przestrzeń ładunkowa sprawia, że ID. Buzz Cargo jest wyjątkowo pojemny. 

Pojemna przestrzeń ładunkowa, kompaktowe wymiary i wszystko w pełni elektryczne: ID. Buzz Cargo jest gotów na nowo zdefiniować mobilność dla firm. Dzięki nowocześnie zaprojektowanej przestrzeni ładunkowej pojazd zapewnia miejsce na dwie ułożone w poprzek europalety. Pojemna przestrzeń ładunkowa wynoszącą do 3,9 metrów sześciennych6 wraz z wysoką ładownością do 719 kg czynią z ID. Buzz Cargo idealny pojazd transportowy. Wystarczającą ilość miejsca zapewniają również schowki w kokpicie mogące bezpiecznie pomieścić, z zachowaniem porządku, niemal wszystkie przedmioty codziennego użytku, jak np. rękawice robocze czy rozkładaną miarkę. Wydajny silnik elektryczny jest w stanie bez problemu uciągnąć dodatkowo przyczepę o masie do 1000 kg na opcjonalnym haku holowniczym. To wszystko sprawia, że nowy ID. Buzz Cargo zasługuje na miano pojazdu potrafiącego sprostać różnego rodzaju wymaganiom.

Der ID. Buzz Cargo wird an einer Ladestation geladen.

Bardziej zrównoważony rozwój w nowoczesnej mobilności dla firm

Nowy ID. Buzz Cargo nadaje się do niemal każdej działalności gospodarczej – nawet jeśli czasem trzeba pokonać dłuższą trasę. Wyprodukowany przy neutralnym bilanse emisyjnym CO27 ID. Buzz Cargo przejedzie do 424 km4 bez ładowania. W przyszłości technologia Plug & Charge8 ułatwi ładowanie w publicznych stacjach ładowania w całej Europie. Wystarczy wtedy włożyć przewód, by rozpocząć ładowanie. Poza tym dzięki silnikowi elektrycznemu ID. Buzz Cargo może wjechać do stref miejskich objętych ochroną środowiska, do której nie mają wstępu pojazdy z silnikiem spalinowym. Zatem nowy ID. Buzz Cargo sprawia, że Twoja firma jest jeszcze bardziej mobilna.

Eine Frau sitzt auf dem Fahrersitz des ID. Buzz Cargo und verbindet ihr Handy mit dem Fahrzeug.

Technika przyszłości dostępna już dziś w ID. Buzz Cargo

Nowy ID. Buzz Cargo wspiera Cię na co dzień za pomocą szeregu cyfrowych funkcji na miarę technologii przyszłości. Wyposażenie opcjonalne obejmuje ponad 30 różnych systemów wspomagania i lepszą widoczność na drodze dzięki reflektorom LED Matrix. Nowy ID. Buzz Cargo zapewnia wysoki komfort i jakość. Dzięki wbudowanej karcie SIM zawsze masz dostęp do wszystkich usług cyfrowych, co pozwala na ich szybką aktualizację. Oprogramowanie systemu aktualizuje się wygodnie jednym naciśnięciem przycisku w trybie Over-the-air9 dzięki aplikacji We Connect10.

Dobrze przemyślane rozwiązania: kompaktowa przestrzeń

Spora przestrzeń ładunkowa mimo kompaktowych wymiarów, a wszystko w pełni elektryczne – z ID. Buzz Cargo możesz na nowo zdefiniować mobilność dla firmy. Dzięki nowoczesnej platformie MEB, ID. Buzz Cargo ma do zaoferowania zaprojektowaną w przemyślany sposób przestrzeń ładunkową: zmieszczą się w nim dwie poprzecznie ustawione europalety. ID. Buzz Cargo jest w stanie pomieścić łącznie ładunek wynoszący do 3,9 metrów sześciennych6. Praktyczność: do ściany oddzielającej kabinę kierowcy od przestrzeni ładunkowej można zamówić okienko z otworem na ładunek. Zamówienie dodatkowych drzwi przesuwnych po stronie kierowcy usprawni ładowanie i uczyni je jeszcze bardziej wygodnym. Ponadto nowy ID. Buzz Cargo łączy w sobie dużą ładowność i wyjątkową zwrotność – jego średnica zawracania wynosi tylko 11,09 m, co przydaje się zwłaszcza na wąskich ulicach dużych miast. Zwrotność, mnogość zastosowań i duża przestrzeń – nowy ID. Buzz Cargo sprosta niemal każdemu wyzwaniu w transporcie dla firm.

Pełne skomunikowanie: łączność i technologia

  • Aktualizacje Over-the-air11

    Aktualizacje oprogramowania podnoszą funkcjonalność systemów cyfrowych ID. Buzz Cargo. Regularna aktualizacja i optymalizacja oprogramowania w trybie „Over-the-air”11 jest możliwa za pośrednictwem We Connect10 bez konieczności odwiedzania serwisu.  Sposób działania jest prosty – aktualizacje Over-the-air11 są pobierane w tle w trakcie jazdy za pośrednictwem połączenia ID. Buzz Cargo z siecią komórkową. O dostępności danej aktualizacji informuje komunikat systemu Infotainment. Użytkownik otrzymuje szczegółowe instrukcje dotyczące przebiegu instalacji. Pełna instalacja zostaje przeprowadzona w czasie postoju ID. Buzz Cargo – na przykład w nocy – co oznacza, że przy kolejnym uruchomieniu użytkownik dysponuje już zaktualizowaną i udoskonaloną funkcją. Tym samym funkcje pojazdu aktualizowane są na bieżąco, a użytkownik korzysta z naszych najnowocześniejszych osiągnięć cyfrowych również po zakupie pojazdu.

  • Systemy wspomagania kierowcy

    Dzięki możliwości wyboru ponad 30 opcjonalnych systemów wspomagania kierowcy i komunikowania się z innymi pojazdami, ID. Buzz Cargo już dziś może zapewnić mobilność na miarę przyszłości. Wybór inteligentnych systemów wspomagania obejmuje między innymi wdrożony po raz pierwszy w samochodach dostawczych marki Volkswagen system automatycznego parkowania i wyjazdu z miejsca parkingowego, lokalne ostrzeżenia i komunikaty o zagrożeniach (Car2X), czy najnowszą wersję opcjonalnego systemu Travel Assist wykorzystującego dane inteligencji zbiorowej12. System ten pozwala na utrzymanie pojazdu na pasie oraz zachowanie odstępu od pojazdu poprzedzającego i maksymalnej prędkości ustawionej przez użytkownika. Travel Assist wykorzystujący dane inteligencji zbiorowej zapewnia m.in. adaptacyjne utrzymanie na pasie. System pozwala na aktywne utrzymanie pojazdu na środku pasa ruchu. Ponadto Travel Assist wykorzystujący dane inteligencji zbiorowej dopasowuje się precyzyjnie do stylu jazdy użytkownika, co umożliwia również jazdę z lewej lub prawej strony własnego pasa ruchu zamiast jazdy jego środkiem. Opcjonalnie system może również aktywnie wspomagać użytkownika przy zmianie pasa na autostradzie. W przypadku dostępności danych inteligencji zbiorowej do utrzymania pasa ruchu przez system wystarczy wskazówka w postaci rozpoznanie granicy jezdni, np. na drogach lokalnych bez oznaczenia osi jezdni1. System Travel Assist wykorzystujący dane inteligencji zbiorowej posiada również funkcję regulacji prędkości z wyprzedzeniem oraz wspomagania pokonywania zakrętów. W tym kontekście prędkość pojazdu może zostać dostosowana do obowiązujących ograniczeń oraz przebiegu drogi (zakręty, ronda itp.)12. Opcjonalne reflektory IQ. Light z matrycą LED także działają proaktywnie. Współpracując z opcjonalnym systemem Light Assist, zaświecają i gaszą się automatycznie, co zapobiega oślepianiu innych uczestników ruchu13. Innowacyjność i pełne skomunikowanie: Z ID. Buzz Cargo bezpiecznie dotrzesz do celu.

  • Car2X

    Pojazdy, które komunikują się ze sobą w warunkach ruchu drogowego, mogą zmniejszyć liczbę korków komunikacyjnych i ostrzegać przed miejscami niebezpiecznymi w okolicy. Technologia Car2X wielokrotnie rozszerza zasięg czujników pojazdu, ponieważ do bieżącej oceny ogólnej sytuacji wykorzystywane są tu również informacje pochodzące od innych uczestników oraz z infrastruktury. Zastosowanie bardziej inteligentnego oprogramowania i elektroniki pozwala na znaczne zwiększenie poziomu bezpieczeństwa. Za przykład może posłużyć usługa „Lokalne komunikaty ostrzegawcze”. Modele ID. komunikują się ze sobą np. w promieniu do 800 metrów, jest to proces liczony w milisekundach. Dzięki bogatemu zestawowi wskaźników elektryczne pojazdy z wyprzedzeniem rozpoznają potencjalne zagrożenia i automatycznie ostrzegają innych uczestników ruchu w okolicy za pośrednictwem sygnału sieci radiowej WLAN.

Zapraszamy do konfiguracji nowego ID. Buzz Cargo

Innowacyjność projektu i technologii: nowy, w pełni elektryczny ID. Buzz Cargo zachwyca przemyślanym, przestronnym wnętrzem, ilością funkcji cyfrowych oraz wielofunkcyjnych elementów wyposażenia ułatwiających znacznie codzienne użytkowanie. Odkryj je już teraz.

To również może Cię zainteresować:

W pełni elektryczny, w pełni połączony, całkowicie nowy

Wejdź do świata elektromobilności

Samochody elektryczne Volkswagena

Zastrzeżenia prawne Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.

1.
ID. Buzz Cargo: Zużycie prądu w cyklu mieszanym kWh/100 km: 20,5–22,2  (WLTP); emisja CO₂ w cyklu mieszanym g/km: 0; Klasa energetyczna: A+++.
2.
Na zdjęciach pojazdu prezentowane jest wyposażenie specjalne.
3.
Niewiążąca oferta cenowa producenta plus koszt transportu i rejestracji.
4.
Zasięg określony dla jazdy w trybie czysto elektrycznym zgodnie ze zharmonizowaną światową metodą kontroli samochodów osobowych oraz lekkich samochodów dostawczych (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP) w wariancie wyposażenia najkorzystniejszym dla uzyskania dobrego zasięgu przez nowego ID. Buzz Cargo na rolkowym stanowisku kontrolnym. Rzeczywisty, wyłącznie elektryczny, poziom zasięgu WLTP może się różnić w zależności od wyposażenia. W praktyce zależy on od stylu jazdy, prędkości, używania elementów wyposażenia komfortowego/dodatkowego, temperatury zewnętrznej, liczby pasażerów/wielkości dodatkowego ładunku oraz od topografii.
5.
Ładowanie przy maksymalnej mocy 170 kW DC dla wariantu akumulatora „Pro” przy temperaturze otoczenia i temperaturze akumulatora wynoszącej ok 23°C oraz przy stanie początkowym naładowania wynoszącym ok 5%, np. w stacji Ionity.
6.
Pomiar wg SAE V6.
7.
Emisja CO2 jest w miarę możliwości eliminowana i ograniczana bezpośrednio przez firmę Volkswagen. Do eliminowania i ograniczania emisji obligowani są również odpowiednio poddostawcy. Emisja CO2, której firma Volkswagen nie może wyeliminować ani zredukować bezpośrednio u siebie, ani poprzez nakładanie odpowiednich wymogów w obrębie łańcucha dostaw, jest adekwatnie rekompensowana w ramach certyfikowanych projektów z zakresu ochrony klimatu.
8.
Zarówno pojazd, jak i stacja ładowania muszą posiadać funkcję Plug & Charge.
9.
Aby użytkownik mógł skorzystać z aktualizacji w trybie Over-the-air, pojazd musi być w trybie online i posiadać połączenie z internetem. Konieczne jest również posiadanie aktualnej umowy We Connect.
10.
Aby korzystać z usług We Connect, należy posiadać konto użytkownika Volkswagen ID i zalogować się za pomocą nazwy użytkownika i hasła w aplikacji We Connect. Ponadto należy zawrzeć z firmą Volkswagen AG odrębną umowę na usługi We Connect lub We Connect Plus. Dla usługi We Connect Plus od chwili przekazania pojazdu użytkownik ma 90 dni, aby zarejestrować pojazd na stronie https://www.vwdostawcze.pl/pl/aplikacje-i-uslugi-cyfrowe/myvolkswagen.html lub za pośrednictwem aplikacji Volkswagen We Connect” (dostępnej w App Store i Google Play Store) i bezpłatnie korzystać z usług przez cały czas trwania umowy. Korzystanie z mobilnych usług online w ramach We Connect umożliwia zintegrowane łącze internetowe. Związane z tym koszty transmisji danych powstałe na terenie Europy na obszarze zasięgu sieci z wyjątkiem niektórych aplikacji dla pojazdów pokrywa Volkswagen AG. W celu korzystania z poszczególnych aplikacji dla pojazdów oraz punktu dostępu sieci WLAN można zamówić płatne pakiety danych za pośrednictwem zewnętrznego partnera telefonii komórkowej „Cubic Telecom” i korzystać z nich na obszarze zasięgu sieci w wielu krajach europejskich. Informacje dotyczące warunków, cen i obsługiwanych krajów są dostępne na stronie vw.cubictelecom.com. Możliwe jest również korzystanie z mobilnego urządzenia końcowego (np. smartfonu) z funkcją mobilnego punktu dostępu Wi-Fi. W tym przypadku usługi są dostępne wyłącznie na podstawie istniejącej lub oddzielnie zawartej umowy o świadczenie usług telefonii komórkowej między użytkownikiem a operatorem telefonii komórkowej i tylko na obszarze zasięgu danej sieci komórkowej. Pobieranie danych z Internetu w ramach wymiany danych w zależności od taryfy usług telefonicznych, a w szczególności w przypadku korzystania z usługi za granicą, może generować dodatkowe koszty (np. opłaty roamingowe). Do korzystania z bezpłatnej aplikacji We Connect wymagany jest smartfon z odpowiednim systemem operacyjnym iOS lub Android oraz karta SIM z opcją transmisji danych z istniejącą lub odrębnie zawartą umową o świadczenie usług telefonii komórkowej między użytkownikiem a operatorem telefonii komórkowej. Dostępność poszczególnych usług We Connect i We Connect Plus objętych pakietami może być różna w zależności od kraju, a także w zależności od pojazdu i jego wyposażenia. Usługi te są dostępne przez ustalony okres obowiązywania umowy; w okresie obowiązywania umowy usługodawca może dokonywać w nich zmian lub zaprzestać ich świadczenia. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie https://www.vwdostawcze.pl/pl/aplikacje-i-uslugi-cyfrowe/we-connect.html oraz u partnera marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Informacji na temat taryf telefonii komórkowej udziela operator sieci komórkowej. Ze względów prawnych nie ma możliwości jednoczesnego korzystania z We Connect i We Connect Fleet.
11.
Aby użytkownik mógł skorzystać z aktualizacji Over-the-air, pojazd musi być w trybie online i posiadać połączenie z internetem. Konieczne jest również posiadanie aktualnej umowy We Connect.
12.
Z funkcji wspomagania kierowcy można korzystać wyłącznie w granicach systemu. Kierowca musi być zawsze gotowy do neutralizacji interwencji systemu wspomagania i nie jest zwolniony z obowiązku zachowania ostrożności podczas prowadzenia pojazdu. Proces można przerwać w dowolnym momencie. Z systemu można korzystać wyłącznie w granicach prędkości maksymalnej pojazdu. Z internetowych zasobów systemu Travel Assist wykorzystującego dane inteligencji zbiorowej można korzystać wyłącznie w zasięgu sieci komórkowej i po wprowadzeniu odpowiednich ustawień dotyczących ochrony prywatności. Zasoby internetowe można zdezaktywować w dowolnym momencie przy pomocy aplikacji We Connect ID.  Zasoby internetowe systemu Travel Assist dostępne są w następujących krajach: Belgia, Bułgaria, Dania, Niemcy, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Wielka Brytania i Irlandia Północna, Irlandia, Włochy, Chorwacja, Łotwa, Litwa, Luksemburg, Malta, Holandia, Norwegia, Austria, Polska, Portugalia, Rumunia, Szwecja, Szwajcaria, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Czechy, Węgry, Cypr. Aby aktywować usługę systemu Travel Assist wykorzystującego dane inteligencji zbiorowej, konieczne jest posiadanie konta użytkownika Volkswagen ID oraz zawarcie odrębnej umowy We Connect (szczegółowe informacje zob.: https://www.vwdostawcze.pl/pl/aplikacje-i-uslugi-cyfrowe/we-connect/aktywacja.html).  Ponadto konieczna jest odrębna umowa o korzystanie z danych inteligencji zbiorowej (zasobów internetowych). Po dostarczeniu pojazdu użytkownik ma 90 dni na aktywację funkcji internetowej systemu Travel Assist wykorzystującego dane inteligencji zbiorowej. Po upływie tego terminu bieg pierwszego okresu użytkowania zasobów internetowych systemu Travel Assist wykorzystującego dane inteligencji zbiorowej rozpoczyna się automatycznie. Po upływie pierwszego okresu użytkowania użytkownik może go odpłatnie przedłużyć.Korzystanie z internetowych zasobów systemu Travel Assist wykorzystującego dane inteligencji zbiorowej jest możliwe dzięki zintegrowanemu połączeniu z internetem. Związane z tym koszty transmisji danych powstałe na terenie Europy na obszarze zasięgu sieci pokrywa Volkswagen AG. Pobieranie danych z Internetu w ramach wymiany danych w zależności od taryfy usług telefonicznych, a w szczególności w przypadku korzystania z usługi za granicą, może generować dodatkowe koszty (np. opłaty roamingowe). Usługi te są dostępne przez ustalony okres obowiązywania umowy; w okresie obowiązywania umowy usługodawca może dokonywać w nich zmian lub zaprzestać ich świadczenia. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie https://www.vwdostawcze.pl/pl/aplikacje-i-uslugi-cyfrowe/we-connect.html oraz u partnera marki Volkswagen. Informacji na temat taryf telefonii komórkowej udziela operator sieci komórkowej.
13.
W ramach granic systemu.
  • Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP. Więcej informacji na temat WLTP na stronie: https://www.vwdostawcze.pl/pl/swiat-volkswagena/warto-wiedziec/wltp.html  Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 556(1)§2 Kodeksu cywilnego. Z uwagi na ograniczenia parametrów ekranu, na którym obraz jest wyświetlany,  przedstawione kolory mogą nieznacznie różnić się od faktycznych kolorów lakieru i materiałów. Prezentowane ceny są wyłącznie cenami rekomendowanymi i obejmują podatek VAT (23 %). Marka Volkswagen Samochody Dostawcze zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne, dostępne za dopłatą. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Nie wszystkie obręcze/opony są dostępne w momencie konfiguracji. Niektóre obręcze/opony są oferowane w limitowanej ilości lub mogą nie być dostępne w momencie zakupu. Prosimy zapytać Dealera o dostępność obręczy/opon i sprawdzić, czy skonfigurowany przez Państwa samochód posiada wybrane wyposażenie dodatkowe. Ze względów logistycznych i technologicznych zamówienie opon ściśle określonego producenta jest niemożliwe. Informacje o etykiecie UE opon dostępne u Partnerów marki Volkswagen Samochody Dostawcze oraz na stronie https://www.volkswagen.pl/pl/serwis-i-akcesoria/czesci-i-akcesoria/kola-i-opony/informacje-o-oponach.html 
  • Dla Craftera 50 o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5t parametry zużycia paliwa i emisji CO2 zostały określone zgodnie z procedurą NEDC i wynoszą w zależności od wariantu i wersji: zużycie paliwa od 9,3 l/100 km do 9,4 l/100 km, emisja CO2 - od 244 g/km do 247 g/km. Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Volkswagen Samochody Dostawcze są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów marki Volkswagen sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji. Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronach: https://www.vwdostawcze.pl/pl/uslugi-i-serwis/wazne-informacje-dla-klientow/recykling-pojazdow-wycofanych-z-eksploatacji.html