Nowy ID. Buzz i ID. Buzz Cargo

1.
Prezentowany materiał dotyczy samochodu koncepcyjnego i ma charakter wyłącznie wizerunkowy.

Witajmy: nowe, 100% elektryczne ID. Buzz i ID. Buzz Cargo

Port w Hamburgu zapewnił scenografię dla światowej premiery ID. Buzz i ID. Buzz Cargo. Poznaj nowego ID. Buzz – tutaj znajdziesz materiał wideo ze światowej premiery:

ID. Buzz jest gotowy do zdefiniowania na nowo przyszłego oblicza mobilności.

Czas na nową generację mobilności: oto innowacyjny ID. Buzz. To pierwsza koncepcja całkowicie elektrycznego busa od Volkswagena – pojazd multifunkcjonalny, w pełni połączony  i stworzony od podstaw w nowatorski sposób. Elektryczny bus, który pomieści rodzinę i znajomych oraz pozwoli zmierzyć się z wyzwaniami dnia codziennego – nawet w wielkomiejskim gąszczu ciasnych ulic. Zapraszamy do zapoznania się z wizjonerskim designem ID. Buzz, w którym kompaktowe gabaryty łączą się z przestronnością i innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. Warto zapoznać się z nową koncepcją przestrzeni we wnętrzu, gdzie duży procent wykorzystany został z matariałów pochodzących z recyklingu. Pojazd posiada także imponujące wyposażenie komunikacyjne, funkcje cyfrowe oraz inteligentny system ID. Light. Dzięki ID. Buzz łatwo przekonasz się o zaletach nowoczesnej mobilności elektrycznej.

Aktor Ewan McGregor zostaje ambasadorem marki Volkswagen

Aktor jest zapalonym miłośnikiem marki i właścicielem kolekcji oldtimerów, które nawet sam elektryfikuje. Jako ambasador dobrej woli UNICEF od wielu lat uczestniczy w akcjach dobroczynnych na całym świecie, co czyni go doskonałym partnerem dla naszej wspólnej misji: uczynienie mobilności przyszłości bardziej przyjaznej dla środowiska.

Pierwsza generacja nowej mobilności dla modeli marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Prezentujemy pierwsze w pełni elektryczne: ID. Buzz i ID. Buzz Cargo. Zarówno jako samochód rodzinny, jak i  dostawczy: poznaj nowy, kultowy design łączący nowoczesne proporcje z innowacyjną technologią. Całkowitą łączność, cyfrowe rozwiązania, zdefiniowaną na nowo przestronność. Twoją nową świadomą odpowiedzialności za klimat mobilność – wraz z modelami ID. Buzz i ID. Buzz Cargo.

W stronę nowej mobilności

Nowy ID. Buzz i ID. Buzz Cargo wyznaczają nowe standardy mobilności dla prywatnych użytkowników i przedsiębiorstw. Po raz pierwszy Volkswagen zaprojektował samochód od podstaw jako samochód elektryczny – od pierwszego szkicu po ostatni etap projektu. Koncepcja ID. Buzz nadaje priorytet wykorzystaniu przestrzeni, napędowi elektrycznemu oraz połączeniu z internetem. Sprawia tym samym, że mobilność się zmieni. 

  • Neutralny bilans CO2 do momentu przekazania samochodu klientowi2.
  • Innowacyjne aktualizacje online (Over-the-Air3) przez We Connect4 i Car2X.
  • Nowe, inteligentne systemy wspomagające.
  • Kompaktowe wymiary, poczucie przestronności.

ID. Buzz: przestronność zdefiniowana na nowo

W mieście lub za miastem, dla całej rodziny lub na weekendowy wypad z przyjaciółmi: z ID. Buzz zgodna z zasadami zrównoważonego rozwoju mobilność będzie wygodna i sprawdzi się na co dzień. W tym celu zdefiniowaliśmy całkowicie na nowo koncepcję wnętrza i połączyliśmy cyfrowe innowacje z przemyślaną na nowo wszechstronnością. 

  • ID. Light.
  • Opcjonalny, wyjmowany, wielofunkcyjny ID. Buzz Box.
  • Oświetlenie Ambiente, opcjonalnie nawet w 30 kolorach.
  • Wnętrze bez zastosowania skór zwierzęcych.
  • Materiały z recyklingu, na przykład tapicerka siedzeń, wykładzina podłogi i podsufitka.
  • Aktualizacje online (Over-the-Air3) przez We Connect4.

ID. Buzz Cargo: nowa koncepcja przestrzeni ładunkowej dla nowoczesnej, dostawczej mobilności 

Czego oczekuje się od nowoczesnego samochodu dostawczego? Napędu elektrycznego, dużej przestrzeni ładunkowej i możliwości pokonywania długich tras. Wszystkie te oczekiwania spełnia ID. Buzz Cargo. Wraz z nowoczesną komunikacją i cyfrowymi rozwiązaniami. Zdefiniuj na nowo swoją biznesową mobilność.

  • Przestrzeń ładunkowa mieszcząca dwie europalety.
  • Masa holowanej przyczepy do 1000 kg.
  • Kompaktowe wymiary, przestronne wnętrze.
  • Aktualizacje online (Over-the-Air3) przez We Connect4.

Kompleksowe podejście do elektromobilności: innowacyjna mobilność z ID. Buzz i ID. Buzz Cargo

Mobilność zgodna z zasadami zrównoważonego rozwoju zostanie osiągnięta dopiero wtedy, gdy uwzględniony będzie cały cykl życia pojazdu i na każdym z etapów nastąpi redukcja emisji CO2. W przypadku ID. Buzz i ID. Buzz Cargo idziemy jeszcze dalej – nie tylko przekazujemy klientom pojazdy z neutralnym bilansem CO2, lecz również umożliwiamy ładowanie ID. Buzz z Wallbox, np. ID. Charger5, z oferowaną dodatkowo zieloną energią od Polenergii6 Dzięki temu indywidualna mobilność stanie się bardziej przyjazna dla środowiska i tańsza. Z innowacyjnym, połączonym z siecią ID. Buzz i ID. Buzz Cargo mobilność elektryczna po prostu się opłaca. 

  • Mobilność elektryczna 360°

    Stajemy przed największym wyzwaniem w historii naszego koncernu, być może największym w historii motoryzacji: przejmujemy odpowiedzialność za swoją część łańcucha wartości naszych pojazdów i zobowiązujemy się do realizacji działań określonych w Paryskim Porozumieniu Klimatycznym – do 2050 roku staniemy się przedsiębiorstwem z neutralnym bilansem CO22. ID. Buzz to pierwszy model marki Volkswagen Samochody dostawcze, który został zaprojektowany od podstaw i skonstruowany jako samochód elektryczny.  Stanie się on podstawowym elementem naszego kompleksowego ekosystemu mobilności elektrycznej, ponieważ cele, które przyjęliśmy, możemy osiągnąć tylko podchodząc do zadania w sposób całościowy. Dlatego nie tylko dostarczamy klientom ID. Buzz z neutralnym bilansem CO2, lecz oferujemy również opcjonalne ładowarki Wallbox, na przykład ID. Charger5. Jeżeli ID. Buzz będzie ładowany energią pochodzącą w 100% ze źródeł odnawialnych, oferowaną przez Polenergia6, jego eksploatacja nie będzie generować lokalnych emisji dwutlenku węgla. ID. Buzz zmieni nie tylko nas i naszą mobilność, lecz również wskaże nam drogę ku dbającej o środowisko przyszłości. 

  • Kompleksowe rozwiązania związane z ładowaniem

    Użytkowanie ID. Buzz jest nie tylko przyjazne dla środowiska, lecz również wygodne. To dlatego, że samochód elektryczny powinien mieć indywidualny, wystarczalny ecosystem, który adaptuje się do Twojej mobilności. Tradycyjnym samochodem trzeba podjeżdżać na stację benzynową, by zatankować, podczas gdy ID. Buzz można ładować wtedy, gdy z niego nie korzystasz – na stacji ładowania w miejscu pracy, na publicznej stacji przy autostradzie, przed supermarketem, na parkingu, u przyjaciół lub w swoim własnym garażu. Maksymalna moc szybkiego ładowania (DC) wynosi do 170 kW, co umożliwia naładowanie baterii od 5% do 80% w ok. 30 minut. Funkcja Plug & Charge7 ułatwia ładowanie: autoryzacja, proces ładowania i rozliczenie następuje automatycznie po podłączeniu przewodu. Maksymalna moc regularnego ładowania (AC) wynosi 11 kW. W trasie można skorzystać z serwisu ładowania We Charge, aby znaleźć najbliższe stacje ładowania. Do ładowania w domu można zamówić inteligentą ładowarkę Wallbox8 ID. Charger5 – sterowaną aplikacją, łączącą się z internetem i wyposażoną w licznik energii MID umożliwiający rozliczenie kosztów ładowania samochodów służbowych9. Uzupełnieniem całego ekosystemu związanego z ładowaniem ID. Buzz jest oferta Polenergia5, czyli energia ze źródeł odnawialnych dostarczana do domu. Podsumowując: neutralny bilans CO2 przy przekazywaniu ID. Buzz klientowi oraz „zielona“ energia elektryczna do zasilania baterii sprawiają, że elektrycznym ID. Buzz możesz jeździć ze świadomością, że dbasz o środowisko.

  • Mocny napęd elektryczny

    Wymagania stawiane napędowi elektrycznemu samochodów do codziennej jazdy to możliwość pokonywania długich odcinków oraz brak lokalnych emisji CO2. ID. Buzz musi spełnić potrzeby różnych klientów, od osób prywatnych po firmy. I spełnia je. Silnik elektryczny  został wbudowany w tył nadwozia tak, by nie zabierał dużo miejsca i umożliwiał holowanie przyczepy o masie do 1000 kg. Prędkość maksymalna 145 km/h spełnia prawie wszystkie oczekiwania Przyjazny dla środowiska, sprawdzający się w codziennej eksploatacji i wytrzymały – napęd elektryczny ID. Buzz łączy świadomość klimatyczną z potrzebami indywidualnej mobilności. 

Technologia i łączność: witamy w rodzinie ID

Nowoczesne produkty powinny być tak zaprojektowane, by zawsze jak najlepiej służyły użytkownikom. Chcemy, by dzięki ID. Buzz ludzie mieli więcej czasu dla siebie.

--:--

Nowy ID. Buzz wyznacza standardy. Dostępny z ponad 30 systemami wspomagającymi kierowcę i możliwością komunikowania się z innymi pojazdami.

Komunikacja, połączenie z internetem, mobilne usługi online i zintegrowana funkcja sterowania głosem wprowadzają nowy poziom łączności. ID. Buzz jest gotowy na to, by na nowo zdefiniować Twoją indywidualną mobilność.

  • Aktualizacje Over-the-Air3

    Zwiększaj funkcjonalność systemów cyfrowych ID. Buzz bez wizyty w serwisie. Aktualizacje systemów online (Over-the-Air3) przez We Connect4 mogą zostać automatycznie przeprowadzone na przykład w nocy, jeżeli wcześniej potwierdzisz je w systemie Infotainment. 

  • Car2X

    Pojazdy, mogą się ze sobą komunikować, dzięki czemu mogą zminimalizować ilość korków i ostrzegać przed lokalnymi utrudnieniami w ruchu. Technologia Car2X znacznie rozszerza zakres działania czujników samochodu pobierając informacje również od innych uczestników ruchu oraz od infrastruktury drogowej i uwzględniając je przy analizowaniu ogólnej sytuacji.  Zastosowanie inteligentnego oprogramowania i systemów elektronicznych pozwala na podniesienie bezpieczeństwa na nowy poziom. Przykładem może być usługa „Ostrzeżenia lokalne“. W promieniu 800 metrów połączone w sieć pojazdy bezpośrednio wymieniają ze sobą dane i informacje o położeniu przesyłając sygnał radiowy WLAN. Pozwala to im na wzajemne, błyskawiczne ostrzeganie się przed niebezpieczeństwem.

  • ID. Light

    ID. Light komunikuje się wizualnie z kierowcą i w połączeniu ze standardowym systemem nawigacji pozwala na łatwe poruszanie się w ruchu drogowym Jeżeli kierowca lub pasażerowie korzystają z obsługi głosowej, ID. Light zareaguje sygnałem świetlnym na wydane głosem polecenie. Po opuszczeniu samochodu przez pasażerów system pożegna się z nimi odpowiednim sygnałem świateł.

  • Travel Assist wykorzystujący dane Car2X10

    SystemTravel Assist wykorzystujący dane od innych uczestników ruchu może utrzymywać pas ruchu, odległość od jadącego z przodu pojazdu oraz ustawioną przez kierowcę prędkość maksymalną10.

    Travel Assist wykorzystujący dane Car2X korzysta przy tym z systemu adaptacyjnego prowadzenia po pasie ruchu i aktywnie utrzymuje samochód na środku lub bliżej prawej lub lewej krawędzi pasa, w zależności od preferencji kierowcy10.

    Rozbudowana wersja systemu Travel Assist na życzenie wspiera kierowcę również przy zmianie pasa ruchu na autostradzie10. Jeżeli dostępne są dane od innych uczestników ruchu, system może utrzymywać pas ruchu na drogach z tylko jedną linią ograniczającą, na przykład na drogach krajowych bez środkowej linii10.

    Travel Assist wykorzystujący dane Car2X posiada też funkcję przewidującej regulacji prędkości oraz funkcję asystenta skrzyżowań i może dostosowywać prędkość do obowiązujących ograniczeń oraz specyfiki trasy (zakręty, ronda itp.)10.

Zastrzeżenia prawne Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.

2.
Emisje CO2 są w Volkswagenie w miarę możliwości minimalizowane lub redukowane do zera, również dostawcy są zobowiązani do ich minimalizacji. Emisje CO2 niemożliwe do wyeliminowania w Volkswagenie lub przez odpowiednie zobowiązania dostawców są kompensowane przez certyfikowane projekty mające na celu ochronę klimatu.
3.
Aby korzystać z aktualizacji Over-the-Air samochód musi być online i połączony z Internetem. Niezbędna jest także ważna umowa We Connect. 
4.
Aby korzystać z usług We Connect, należy posiadać konto użytkownika w serwisie Volkswagen ID i zalogować się w We Connect za pomocą nazwy użytkownika i hasła. Ponadto należy zawrzeć online z firmą Volkswagen AG osobną umowę We Connect lub We Connect Plus. W przypadku We Connect Plus po przekazaniu pojazdu klient ma 90 dni na zarejestrowanie go na stronie vwdostawcze.pl lub przez aplikację Volkswagen We.Connect” (dostępna w App Store i Google Play Store) i bezpłatne korzystanie z usług przez cały uzgodniony czas. Korzystanie z mobilnych usług online We Connect jest możliwe dzięki zintegrowanemu połączeniu internetowemu. Związane z tym koszty transmisji danych na terenie Europy za wyjątkiem usług „Streaming & Internet” oraz poszczególnych aplikacji In-Car App będzie ponosić firma Volkswagen AG w ramach obszaru działania sieci. W celu korzystania z usług „Streaming & Internet”, poszczególnych aplikacji In-Car App oraz punktu dostępu WLAN można nabywać płatne pakiety danych od partnerskiego operatora telefonii komórkowej Cubic Telecom i korzystać z nich w obszarze działania sieci wielu krajów na terenie Europy. Informacje dotyczące cen i obsługiwanych krajów znajdują się na stronie vw.cubictelecom.com. Alternatywnie można korzystać z radia internetowego i strumieniowania mediów za pośrednictwem mobilnego urządzenia końcowego (np. smartfona) z funkcją mobilnego punktu dostępu WLAN. W tym przypadku odpowiednie usługi są dostępne tylko na podstawie istniejącej lub zawartej odrębnej umowy z operatorem telefonii komórkowej i tylko w obszarze działania określonej sieci komórkowej. Pobieranie danych z Internetu w ramach pakietów danych w zależności od taryfy telefonii komórkowej, a szczególnie w przypadku korzystania z usługi za granicą, może powodować naliczanie dodatkowych opłat, takich jak np. opłaty roamingoweW celu korzystania z bezpłatnej aplikacji We Connect jest potrzebny smartfon z odpowiednim systemem operacyjnym iOS lub Android oraz karta SIM z opcją transmisji danych z istniejącą lub odrębną umową zawartą z operatorem telefonii komórkowej.  Dostępność opisanych w pakietach pojedynczych usług We Connect i We Connect Plus zależnie od kraju może przedstawiać się różnie i zależy zarówno od pojazdu, jak i wyposażenia. Usługi są dostępne przez ustalony okres obowiązywania umowy, a w okresie obowiązywania umowy ich treść może podlegać zmianom lub usługi te mogą zostać odpowiednio dostosowane. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie connect.volkswagen-we.com i u partnera Volkswagen. Informacje dotyczące warunków taryfy za usługi komórkowe są dostępne u operatorów sieci komórkowych. Jednoczesne korzystanie z We Connect i We Connect Fleet jest niedopuszczalne ze względów prawnych.
5.
Oferta Volkswagen Group Charging GmbH (Elli). 
7.
Obecnie możliwe tylko na niektórych stacjach ładowania.
8.
Tylko w przypadku modeli ID. Charger Connect i ID. Charger Pro.
9.
Funkcje ID. Charger Pro.
10.
Funkcja wspomagająca działa tylko w granicach możliwości systemu. Kierowca musi być w każdej chwili przygotowany do przejęcia kontroli nad samochodem i nie jest zwolniony z obowiązku zachowania ostrożności. Proces można w każdej chwili dezaktywować. Z systemu można korzystać do prędkości maksymalnej samochodu. Tylko w połączeniu z systemem nawigacji. Tylko w połączeniu z aktywną licencją We Connect. Z zakresów funkcji online „Travel Assist z danymi Car-to-X” można korzystać tylko na obszarach objętych zasięgiem sieci komórkowej i przy odpowiednich ustawieniach prywatności. Zakres funkcji online można w każdej chwili dezaktywować w aplikacji We Connect ID. Zakres funkcji online Travel Assist jest dostępny w następujących krajach: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, , Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja,  Węgry, Wielka Brytania i Irlandia Północna, Włochy. Do aktywacji funkcji online należy posiadać konto w serwisie Volkswagen ID i zalogować się w We Connect używając nazwy użytkownika i hasła. Ponadto należy zawrzeć online z firmą Volkswagen AG osobną umowę. Po przekazaniu pojazdu klient ma 90 dni na aktywację funkcji online systemu Travel Assist z danymi Car-to-X. Po upływie tego terminu rozpoczyna bieg początkowy, 3-roczny (bezpłatny) okres użytkowania zakresu online systemu Travel Assist z danymi Car-to-X. Korzystanie z zakresu online systemu Travel Assist z danymi Car-to-X następuje przez zintegrowane łącze internetowe. Związane z tym koszty transmisji danych na terenie Europy na obszarze objętym zasięgiem sieci ponosi Volkswagen AG. Pobieranie danych z Internetu, szczególnie za granicą, może – w zależności od taryfy telefonii komórkowej – powodować naliczanie dodatkowych opłat (np. roaming). Dla świadczenia usług niezbędne jest przekazywanie niektórych danych osobowych, jak lokalizacja i adres IP samochodu. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych podane są w Oświadczeniu o ochronie prywatności Travel Assist z danymi Car-to-X. Dostępność usług opisanych w pakietach może się różnić w poszczególnych krajach. Usługi są dostępne przez okres określony w umowie i mogą podlegać zmianom lub ich świadczenie może zostać wstrzymane. Szczegółowe informacje dostępne na stronie volkswagen.pl/pl/connected-car/lacznosc.html u Partnerów Volkswagena. Informacje o taryfach telefonii komórkowych dostępne u operatorów.
  • Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP. Więcej informacji na temat WLTP na stronie: https://www.vwdostawcze.pl/pl/swiat-volkswagena/warto-wiedziec/wltp.html  Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 556(1)§2 Kodeksu cywilnego. Z uwagi na ograniczenia parametrów ekranu, na którym obraz jest wyświetlany,  przedstawione kolory mogą nieznacznie różnić się od faktycznych kolorów lakieru i materiałów. Prezentowane ceny są wyłącznie cenami rekomendowanymi i obejmują podatek VAT (23 %). Marka Volkswagen Samochody Dostawcze zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne, dostępne za dopłatą. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Nie wszystkie obręcze/opony są dostępne w momencie konfiguracji. Niektóre obręcze/opony są oferowane w limitowanej ilości lub mogą nie być dostępne w momencie zakupu. Prosimy zapytać Dealera o dostępność obręczy/opon i sprawdzić, czy skonfigurowany przez Państwa samochód posiada wybrane wyposażenie dodatkowe. Ze względów logistycznych i technologicznych zamówienie opon ściśle określonego producenta jest niemożliwe. Informacje o etykiecie UE opon dostępne u Partnerów marki Volkswagen Samochody Dostawcze oraz na stronie https://www.volkswagen.pl/pl/serwis-i-akcesoria/czesci-i-akcesoria/kola-i-opony/informacje-o-oponach.html 
  • Dla Craftera 50 o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5t parametry zużycia paliwa i emisji CO2 zostały określone zgodnie z procedurą NEDC i wynoszą w zależności od wariantu i wersji: zużycie paliwa od 9,3 l/100 km do 9,4 l/100 km, emisja CO2 - od 244 g/km do 247 g/km. Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Volkswagen Samochody Dostawcze są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów marki Volkswagen sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji. Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronach: https://www.vwdostawcze.pl/pl/uslugi-i-serwis/wazne-informacje-dla-klientow/recykling-pojazdow-wycofanych-z-eksploatacji.html