ID. Buzz zaparkowany pod domem z Wallboxem
1,2

Zamów już teraz w przedsprzedaży: nowy ID. Buzz

Cena od
201 700zł netto3
Maksymalny zasięg WLTP
419km4
Czas ładowania od poziomu 5% do poziomu 80%
ok. 30 minut5

ID. Buzz jest gotowy do zdefiniowania na nowo przyszłego oblicza mobilności.

Czas na nową generację mobilności: oto innowacyjny ID. Buzz. To pierwsza koncepcja całkowicie elektrycznego busa od Volkswagena – multifunkcjonalny pojazd stworzony od podstaw w nowatorski sposób. W pełni elektryczny ID. Buzz pomieści rodzinę i znajomych, pozwoli sprostać wyzwaniom codzienności – nawet w wielkomiejskim gąszczu ciasnych ulic. Zapraszamy do zapoznania się z wizjonerskim designem ID. Buzz, w którym kompaktowe gabaryty łączą się z przestronnością i innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. Poznaj nową koncepcję przestrzeni wewnętrznej, gdzie został wykorzystany duży procent materiałów pochodzących z recyklingu. Pojazd posiada także imponujące wyposażenie komunikacyjne, funkcje cyfrowe oraz inteligentny system ID. Light. Dzięki ID. Buzz łatwo przekonasz się o zaletach nowoczesnej mobilności elektrycznej.

Design na miarę nowoczesności

Wizualny ukłon w kierunku pierwszego „Bullika”, a jednocześnie pełna niezależność: wyrazisty design ID. Buzz to połączenie nowoczesnych proporcji z innowacyjną technologią. Pojazd stanowi nawiązanie do legendarnego wzornictwa modelu Bulli pierwszej generacji i na życzenie dostępny jest w czterech wersjach dwukolorowego lakieru. Nastrojowe akcenty wnętrza zapewnia adaptowalne oświetlenie ambiente z opcjonalną paletą nawet 30 barw. Całkowicie nowa koncepcja wnętrza dzięki możliwości wygodnego składania foteli nie tylko zapewnia więcej miejsca i zmienną konfigurację przestrzeni, ale także znacznie ułatwia załadunek. Elektryczna klapa bagażnika za dopłatą może zostać wyposażona w czujniki umożliwiające otwieranie z pomocą ruchu nogi, bez konieczności wyjmowania kluczyka z kieszeni. Zapewnia to opcjonalna funkcja „Easy Open”. Inteligentne funkcje, optymalna organizacja przestrzeni i innowacyjny design oświetlenia to elementy, które przekonują do ID. Buzz na całej linii.

ID. Buzz zaparkowany z otwartymi drzwiami bocznymi.

Zrównoważona mobilność na całego

Kompleksowy zrównoważony rozwój na rzecz świadomej ekologicznie przyszłości: oto nasze podejście, którego odzwierciedleniem jest nowy ID. Buzz. Z tego względu dostarczamy go nie tylko przy zapewnieniu neutralnego bilansu emisji CO26, ale także z dedykowaną opcjonalną ładowarką naścienną ID. Charger7. Użytkownik może dodatkowo naładować swój ID. Buzz certyfikowaną energią Polenergia7 i korzystać z pojazdu lokalnie w sposób całkowicie zeroemisyjny i świadomy ekologicznie – nawet do 419 km8. Możliwość pokonywanie długich dystansów i przejazdów lokalnych z zerowym poziomem emisji CO2 – to wyzwania, które przed nowoczesnym napędem elektrycznym stawia codzienność. Nowy ID. Buzz zmienia charakter mobilności indywidualnej i pokazuje nam właściwy kierunek ku przyszłości świadomej problemów ochrony środowiska. Dzięki całkowitej rezygnacji z zastosowania skór zwierzęcych i wykorzystaniu materiałów z recyklingu do wykonania wielu elementów wyposażenia wnętrza – np. tapicerki foteli, wykładzin i podsufitki – możliwe stało się harmonijne połączenie zrównoważonego rozwoju i komfortu.

Kokpit ID. Buzz.

Technologia jutra do wykorzystania już dzisiaj

Sieć technologiczna łącząca teraźniejszość i przyszłość: nowy ID. Buzz posiada imponujący zestaw funkcji cyfrowych. Dzięki systemowi Car2X ID. Buzz może komunikować się z innymi uczestnikami ruchu posiadającymi dostęp do sieci. Użytkownik może z wyprzedzeniem uzyskać informacje na temat ewentualnych zagrożeń i korków na drodze, po której się porusza9. Ponad opcjonalnych 30 pokładowych systemów asystujących i dobra widoczność dzięki opcjonalnym reflektorom z LED MATRIX – nowy ID. Buzz łączy znaczny komfort z wysokim poziomem jakości. Wbudowana na stałe karta SIM sprawia, że system jest „always on”: w ten sposób cyfrowe funkcje ID. Buzz można w łatwy sposób aktualizować. Oprogramowanie systemów aktualizuje się wygodnie jednym naciśnięciem przycisku w trybie „Over-the-air“10 dzięki We Connect11

Na zewnątrz i wewnątrz: nowy wymiar dla niesamowitej przestronności

Ekologiczną mobilnością warto cieszyć się wspólnie – z całą rodziną lub na wycieczce ze znajomymi, w mieście i poza miastem. Nowy ID. Buzz to wielofunkcyjny, wszechstronny pojazd do codziennego, komfortowego użytkowania – między innymi dzięki niewielkiej, bo wynoszącej tylko nieco ponad 11 metrów średnicy zawracania. Dzięki maksymalnemu wykorzystaniu przestrzeni w całkowicie nowej koncepcji wnętrza wygospodarowano również sporo miejsca na nogi dla pasażerów. Dzięki wygodnie składanym siedzeniom ID. Buzz zapewnia różnorodność zastosowań. Nawet przy komplecie pasażerów w pięciomiejscowym pojeździe pozostaje sporo miejsca na bagaż za drugim rzędem siedzeń – nawet 1121 litrów12.

Pełne połączenie: łączność i technologia

  • Aktualizacje Over-the-air7

    Aktualizacje oprogramowania podnoszą funkcjonalność systemów cyfrowych ID. Buzz. Regularna aktualizacja i optymalizacja oprogramowania jest możliwa w trybie „Over-the-air”10 za pośrednictwem We Connect11 – bez konieczności odwiedzania warsztatu. To bardzo proste: aktualizacje Over-the-air10 są pobierane w tle w trakcie jazdy za pośrednictwem połączenia ID. Buzz z siecią komórkową. O dostępności danej aktualizacji informuje komunikat systemu Infotainment. Użytkownik otrzymuje szczegółowe instrukcje dotyczące przebiegu instalacji. Pełna instalacja zostaje przeprowadzona w czasie postoju ID. Buzz – na przykład w nocy – co oznacza, że przy kolejnym uruchomieniu użytkownik dysponuje już zaktualizowaną i udoskonaloną funkcją. Tym samym funkcje pojazdu aktualizowane są na bieżąco, a użytkownik korzysta z naszych najnowocześniejszych osiągnięć cyfrowych.

  • Car2X

    Pojazdy, które komunikują się ze sobą w warunkach ruchu drogowego, mogą zmniejszyć liczbę korków komunikacyjnych i ostrzegać przed miejscami niebezpiecznymi w okolicy. Technologia Car2X wielokrotnie rozszerza zasięg czujników pojazdu, ponieważ do bieżącej oceny ogólnej sytuacji wykorzystywane są tu również informacje pochodzące od innych uczestników oraz z infrastruktury. Zastosowanie bardziej inteligentnego oprogramowania i elektroniki pozwala na znaczne zwiększenie poziomu bezpieczeństwa. Za przykład może posłużyć usługa „Lokalne komunikaty ostrzegawcze”. Modele ID. komunikują się ze sobą np. w promieniu do 800 metrów, jest to proces liczony w milisekundach. Dzięki bogatemu zestawowi wskaźników elektryczne pojazdy z wyprzedzeniem rozpoznają potencjalne zagrożenia i automatycznie ostrzegają innych uczestników ruchu w okolicy za pośrednictwem sygnału sieci radiowej WLAN.

  • ID. Light

    Naszą codzienną egzystencję coraz bardziej ułatwiają rozwiązania cyfrowe, również w przypadku nowego ID. Buzz. Jego innowacyjny system ID. Light ma na celu intuicyjne wspomaganie pasażerów pojazdu w oparciu o sygnały świetlne. Poprzez niewielką listwę świetlną umieszczoną pod przednią szybą system komunikuje się wizualnie z użytkownikiem, a w połączeniu z opcjonalną nawigacją pozwala zmniejszyć stres związany z poruszaniem się w ruchu drogowym. Poprzez różne impulsy świetlne ID. Light sygnalizuje np. kierunek kolejnego skrętu przewidzianego przez system nawigacji, stan gotowości do jazdy czy trwający właśnie proces ładowania akumulatora. Ponadto po opuszczeniu samochodu przez użytkownika system przesyła mu świetlne pożegnanie.

  • Systemy wspomagania kierowcy

    Dzięki palecie ponad 30 opcjonalnych systemów wspomagania kierowcy i możliwości komunikowania się z innymi pojazdami ID. Buzz już dzisiaj gotowy jest na wyzwania, jakie przed mobilnością postawi przyszłość. Wybór inteligentnych systemów wspomagania obejmuje między innymi wdrożony po raz pierwszy system automatycznego parkowania i wyjazdu z miejsca parkingowego, lokalne ostrzeżenia i komunikaty o zagrożeniach (Car2X), czy najnowszą wersję opcjonalnego systemu Travel Assist wykorzystującego dane inteligencji zbiorowej14. System ten pozwala na utrzymanie pojazdu na pasie oraz zachowanie odstępu od pojazdu poprzedzającego i maksymalnej prędkości ustawionej przez użytkownika. Travel Assist wykorzystujący dane inteligencji zbiorowej zapewnia m.in. adaptacyjne utrzymanie na pasie. System pozwala na aktywne utrzymanie pojazdu na środku pasa ruchu. Ponadto Travel Assist wykorzystujący dane inteligencji zbiorowej dopasowuje się precyzyjnie do stylu jazdy użytkownika, co umożliwia również jazdę z lewej lub prawej strony własnego pasa ruchu zamiast jazdy jego środkiem14. Opcjonalnie system może również aktywnie wspomagać użytkownika przy zmianie pasa na autostradzie14. W przypadku dostępności danych inteligencji zbiorowej do utrzymania pasa ruchu przez system wystarczy wskazówka w postaci rozpoznanie granicy jezdni, np. na drogach lokalnych bez oznaczenia osi jezdni14. System Travel Assist wykorzystujący dane inteligencji zbiorowej posiada również funkcję regulacji prędkości z wyprzedzeniem oraz wspomagania pokonywania zakrętów. W tym kontekście prędkość pojazdu może zostać dostosowana do obowiązujących ograniczeń oraz przebiegu drogi (zakręty, ronda itp)14. Opcjonalne reflektory z matrycą LED systemu IQ. Light również działają z wyprzedzeniem. W połączeniu z funkcją Dynamic Light Assist dynamicznie przestawiają one przesłonę, regulując strumień światła, i odpowiednio ustawiają się na zakrętach, zanim zrobi to użytkownik9. Ponadto system ID. Light w połączeniu z opcjonalną nawigacją zmniejsza stres poruszania się w ruchu ulicznym, tłumacząc komunikaty systemu Infotainment i systemów wspomagania na łatwo zrozumiałe sygnały świetlne. Innowacyjność i pełne usieciowienie: wybierając ID. Buzz, w komfortowy sposób dotrzemy do celu podróży.

Zapraszamy do konfiguracji nowego ID. Buzz

Innowacyjność designu i technologii: nowy ID. Buzz zaskakuje liczbą funkcji cyfrowych i wielofunkcyjnych elementów wyposażenia, które tylko czekają, by odkrył je użytkownik. Życzymy dobrej zabawy podczas konfiguracji!

To również może Cię zainteresować:

Zastrzeżenia prawne Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.

1.
ID. Buzz Pro: Zużycie energii, kWh/100 km: 20,8 – 21,7 kWh (cykl łączony); emisja CO₂ w cyklu łączonym, g/km: 0; klasa wydajności: A+++.
2.
Na zdjęciach pojazdu prezentowane jest wyposażenie specjalne.
3.
Niewiążąca oferta cenowa producenta plus koszt transportu i rejestracji.
4.
Zasięg określony dla jazdy w trybie czysto elektrycznym zgodnie ze zharmonizowaną światową metodą kontroli samochodów osobowych oraz lekkich samochodów dostawczych (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP) w wariancie wyposażenia najkorzystniejszym dla uzyskania dobrego zasięgu przez nowego ID. Buzz Pro na rolkowym stanowisku kontrolnym. Rzeczywisty czysto elektryczny poziom zasięgu WLTP może być różny w zależności od wyposażenia. W praktyce zależy on od stylu jazdy, prędkości, używania komfortowych/dodatkowych odbiorników prądu, temperatury zewnętrznej, liczby pasażerów/wielkości dodatkowego ładunku, oraz od topografii.
5.
Ładowanie przy maksymalnej mocy  170 kW DC dla wariantu akumulatora „Pro” przy temperaturze otoczenia i temperaturze akumulatora wynoszącej ok 23°C oraz przy stanie początkowym naładowania wynoszącym ok 5%, np. w stacji Ionity.
6.
Emisja CO2 w miarę możliwości jest eliminowana i ograniczana bezpośrednio po stronie firmy Volkswagen. Do eliminowania i ograniczania emisji obligowani są również odpowiednio poddostawcy. Emisja CO2, której wyeliminowanie i ograniczenie poprzez działania po stronie firmy Volkswagen i odpowiednie wymogi w łańcuchu dostaw nie jest możliwe, jest adekwatnie równoważona przez certyfikowane projekty w dziedzinie ochrony klimatu.
7.
Oferta firmy Volkswagen Group Charging GmbH (Elli): https://charging-energy.elli.eco/pl-pl/IDcharger
8.
Zasięg określony dla jazdy w trybie czysto elektrycznym zgodnie ze zharmonizowaną światową metodą kontroli samochodów osobowych oraz lekkich samochodów dostawczych (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP) w wariancie wyposażenia najkorzystniejszym dla uzyskania dobrego zasięgu przez nowego ID. Buzz Pro na rolkowym stanowisku kontrolnym. Rzeczywisty czysto elektryczny poziom zasięgu WLTP może być różny w zależności od wyposażenia. W praktyce zależy on od stylu jazdy, prędkości, używania komfortowych/dodatkowych odbiorników prądu, temperatury zewnętrznej, liczby pasażerów/wielkośc dodatkowego ładunku, oraz od topografii.
9.
W ramach granic systemu.
10.
Aby użytkownik mógł skorzystać z aktualizacji Over-the-Air, pojazd musi być w trybie online i posiadać połączenie z internetem. Konieczne jest również posiadanie aktualnej umowy We Connect.
11.
Aby korzystać z usług We Connect, należy posiadać konto użytkownika Volkswagen ID i zalogować się za pomocą nazwy użytkownika i hasła w aplikacji We Connect. Ponadto należy zawrzeć z firmą Volkswagen AG odrębną umowę na usługi We Connect wzgl. We Connect Plus. Dla usługi We Connect Plus od chwili przekazania pojazdu użytkownik ma 90 dni, aby zarejestrować pojazd na stronie https://www.vwdostawcze.pl/pl/aplikacje-i-uslugi-cyfrowe/myvolkswagen.html lub za pośrednictwem aplikacji Volkswagen We Connect” (dostępnej w App Store i Google Play Store) i bezpłatnie korzystać z usług przez cały czas trwania umowy. Korzystanie z mobilnych usług online w ramach We Connect umożliwia zintegrowane łącze internetowe. Związane z tym koszty transmisji danych powstałe na terenie Europy na obszarze zasięgu sieci z wyjątkiem niektórych aplikacji dla pojazdów pokrywa Volkswagen AG. W celu korzystania z poszczególnych aplikacji dla pojazdów oraz punktu dostępu sieci WLAN można zamówić płatne pakiety danych za pośrednictwem zewnętrznego partnera telefonii komórkowej „Cubic Telecom” i korzystać z nich na obszarze zasięgu sieci w wielu krajach europejskich. Informacje dotyczące warunków, cen i obsługiwanych krajów są dostępne na stronie vw.cubictelecom.com. Możliwe jest również korzystanie z mobilnego urządzenia końcowego (np. smartfonu) z funkcją mobilnego punktu dostępu Wi-Fi. W tym przypadku usługi są dostępne wyłącznie na podstawie istniejącej lub oddzielnie zawartej umowy o świadczenie usług telefonii komórkowej między użytkownikiem a operatorem telefonii komórkowej i tylko na obszarze zasięgu danej sieci komórkowej. Pobieranie danych z Internetu w ramach wymiany danych w zależności od taryfy usług telefonicznych, a w szczególności w przypadku korzystania z usługi za granicą może generować dodatkowe koszty (np. opłaty roamingowe). Do korzystania z bezpłatnej aplikacji We Connect wymagany jest smartfon z odpowiednim systemem operacyjnym iOS lub Android oraz karta SIM z opcją transmisji danych z istniejącą lub odrębnie zawartą umową o świadczenie usług telefonii komórkowej między użytkownikiem a operatorem telefonii komórkowej. Dostępność poszczególnych usług We Connect i We Connect Plus objętych pakietami może być różna w zależności od kraju, a także w zależności od pojazdu i jego wyposażenia. Usługi te są dostępne przez ustalony okres obowiązywania umowy; w okresie obowiązywania umowy usługodawca może dokonywać w nich zmian lub zaprzestać ich świadczenia. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie https://www.vwdostawcze.pl/pl/aplikacje-i-uslugi-cyfrowe/we-connect.html oraz u partnera marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Informacji na temat taryf telefonii komórkowej udziela operator sieci komórkowej. Ze względów prawnych nie ma możliwości jednoczesnego korzystania z We Connect i We Connect Fleet.
12.
Wg pomiaru do górnej krawędzi kanapy tylnej.
13.
Ilustracja przedstawia opcjonalną felgę „Bromberg” ze stopów metali lekkich.
14.
Z funkcji wspomagania kierowcy można korzystać wyłącznie w granicach systemu. Kierowca musi być zawsze gotowy do neutralizacji interwencji systemu wspomagania i nie jest zwolniony z obowiązku zachowania ostrożności podczas prowadzenia pojazdu. Proces można przerwać w dowolnym momencie. Z systemu można korzystać wyłącznie w granicach prędkości maksymalnej pojazdu. Z internetowych zasobów systemu Travel Assist wykorzystującego dane inteligencji zbiorowej można korzystać wyłącznie w zasięgu sieci komórkowej i po wprowadzeniu odpowiednich ustawień dotyczących ochrony prywatności. Zasoby internetowe można zdezaktywować w dowolnym momencie przy pomocy aplikacji We Connect ID. Zasoby internetowe systemu Travel Assist dostępne są w następujących krajach: Belgia, Bułgaria, Dania, Niemcy, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Wielka Brytania i Irlandia Północna, Irlandia, Włochy, Chorwacja, Łotwa, Litwa, Luksemburg, Malta, Holandia, Norwegia, Austria, Polska, Portugalia, Rumunia, Szwecja, Szwajcaria, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Czechy, Węgry, Cypr. Aby aktywować usługę systemu Travel Assist wykorzystującego dane inteligencji zbiorowej konieczne jest posiadanie konta użytkownika Volkswagen ID oraz zawarcie odrębnej umowy We Connect (szczegółowe informacje zob.: https://www.vwdostawcze.pl/pl/aplikacje-i-uslugi-cyfrowe/we-connect/aktywacja.html). Ponadto konieczna jest odrębna umowa o korzystanie z danych inteligencji zbiorowej (zasobów internetowych). Po dostarczeniu pojazdu użytkownik ma 90 dni na aktywację funkcji internetowej systemu Travel Assist wykorzystującego dane inteligencji zbiorowej. Po upływie tego terminu bieg pierwszego okresu użytkowania zasobów internetowych systemu Travel Assist wykorzystującego dane inteligencji zbiorowej rozpoczyna się automatycznie. Po upływie pierwszego okresu użytkowania użytkownik może go odpłatnie przedłużyć.Korzystanie z internetowych zasobów systemu Travel Assist wykorzystującego dane inteligencji zbiorowej jest możliwe dzięki zintegrowanemu połączeniu z internetem. Związane z tym koszty transmisji danych powstałe na terenie Europy na obszarze zasięgu sieci pokrywa Volkswagen AG. Pobieranie danych z Internetu w ramach wymiany danych w zależności od taryfy usług telefonicznych, a w szczególności w przypadku korzystania z usługi za granicą może generować dodatkowe koszty (np. opłaty roamingowe). Usługi te są dostępne przez ustalony okres obowiązywania umowy; w okresie obowiązywania umowy usługodawca może dokonywać w nich zmian lub zaprzestać ich świadczenia. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie https://www.vwdostawcze.pl/pl/aplikacje-i-uslugi-cyfrowe/we-connect.html oraz u partnera marki Volkswagen. Informacji na temat taryf telefonii komórkowej udziela operator sieci komórkowej.
  • Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP. Więcej informacji na temat WLTP na stronie: https://www.vwdostawcze.pl/pl/swiat-volkswagena/warto-wiedziec/wltp.html  Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 556(1)§2 Kodeksu cywilnego. Z uwagi na ograniczenia parametrów ekranu, na którym obraz jest wyświetlany,  przedstawione kolory mogą nieznacznie różnić się od faktycznych kolorów lakieru i materiałów. Prezentowane ceny są wyłącznie cenami rekomendowanymi i obejmują podatek VAT (23 %). Marka Volkswagen Samochody Dostawcze zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne, dostępne za dopłatą. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Nie wszystkie obręcze/opony są dostępne w momencie konfiguracji. Niektóre obręcze/opony są oferowane w limitowanej ilości lub mogą nie być dostępne w momencie zakupu. Prosimy zapytać Dealera o dostępność obręczy/opon i sprawdzić, czy skonfigurowany przez Państwa samochód posiada wybrane wyposażenie dodatkowe. Ze względów logistycznych i technologicznych zamówienie opon ściśle określonego producenta jest niemożliwe. Informacje o etykiecie UE opon dostępne u Partnerów marki Volkswagen Samochody Dostawcze oraz na stronie https://www.volkswagen.pl/pl/serwis-i-akcesoria/czesci-i-akcesoria/kola-i-opony/informacje-o-oponach.html 
  • Dla Craftera 50 o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5t parametry zużycia paliwa i emisji CO2 zostały określone zgodnie z procedurą NEDC i wynoszą w zależności od wariantu i wersji: zużycie paliwa od 9,3 l/100 km do 9,4 l/100 km, emisja CO2 - od 244 g/km do 247 g/km. Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Volkswagen Samochody Dostawcze są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów marki Volkswagen sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji. Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronach: https://www.vwdostawcze.pl/pl/uslugi-i-serwis/wazne-informacje-dla-klientow/recykling-pojazdow-wycofanych-z-eksploatacji.html