Mężczyzna za kierownicą białego Volkswagena Crafter Furgon.

Gwarancja Mobilności

Pozostań mobilny, cokolwiek się stanie

Czasami życie może być nieprzewidywalne. Komfort jest tak samo ważny podczas podróży, jak i w obliczu nieoczekiwanych zdarzeń na drodze. Dlatego, jeśli masz dostawczego Volkswagena i korzystasz z autoryzowanego serwisu, jesteś objęty Gwarancją Mobilności Volkswagen Samochody Dostawcze.

Biały Volkswagen Crafter Furgon przed Salonem Volkswagen Samochody Dostawcze.

Co to oznacza?

Krótko mówiąc, nic Cię nie zatrzyma w drodze do celu! W razie jakiegokolwiek zdarzenia na trasie, możesz liczyć na bezpłatną pomoc drogową 24h przez 7 dni w tygodniu oraz inne bezkosztowe świadczenia.

Biały Volkswagen Transporter na drodze.

Gwarantujemy:

  • pomoc na miejscu zdarzenia
  • holowanie
  • samochód zastępczy do 5 dni

Informacje podstawowe

Świadczenia w ramach Programu

Postępowanie w przypadku awarii, kradzieży, wypadku lub unieruchomienia pojazdu

W przypadku zaistnienia ww. zdarzeń, prosimy bezzwłocznie skontaktować się z Centralą Zgłoszeniową Całodobowej Pomocy Drogowej Volkswagen Samochody Dostawcze:

Połączenie bezpłatne:

tj.

0 800 61 VW VW

Połączenie płatne:

1. Podaj operatorowi Centrali Zgłoszeniowej następujące dane: 

  • imię, nazwisko właściciela i/lub użytkownika
  • numer rejestracyjny pojazdu
  • datę pierwszej rejestracji pojazdu lub datę inspekcji serwisowej
  • miejsce zdarzenia (gdzie znajduje się pojazd)
  • krótki opis sytuacji (przyczyna awarii, okoliczności kradzieży, itp.)
  • numer telefonu, pod którym dzwoniący jest osiągalny w momencie zgłoszenia (telefon kontaktowy)

2. Zastosuj się do wskazówek Centrali Zgłoszeniowej.

3. Podejmij starania mające na celu ograniczenie szkody i zapewnij bezpieczeństwo ruchu w miejscu zdarzenia.

4. Nie zlecaj czynności, o których wykonanie zwróciłeś się do Centrali Zgłoszeniowej, chyba, że pomoc nie dotrze w czasie do 2 godzin od chwili zawiadomienia Centrali Zgłoszeniowej.

5. Przedstaw ważną książeczkę serwisową z wpisem gwarancji mobilności oraz udziel stosownych pełnomocnictw osobie skierowanej na miejsce zdarzenia przez Centralę Zgłoszeniową.

Na życzenie Centrali Zgłoszeniowej, udziel wszelkich możliwych wyjaśnień w sprawie zaistniałego zdarzenia.