MTB Team

Początek drogi do Tokio – Volkswagen Samochody Dostawcze prezentuje aktualny skład drużyny kolarstwa górskiego

Trwają intensywne przygotowania do igrzysk olimpijskich w Tokio. To jeden z najważniejszych celów zespołu Volkswagen Samochody Użytkowe MTB Team, a właściwie Volkswagen Samochody Dostawcze MTB Team, który wraz ze zmianą identyfikacji wizualnej marki, która weszła w życie pod koniec 2019 roku, zmienia nazwę drużyny. Wśród zawodników połączenie mieszanki doświadczenia z młodością ma w olimpijskim sezonie 2020 przynieść sukcesy zespołowi zarówno na krajowym podwórku, jak i arenie międzynarodowej.

Letnie Igrzyska Olimpijskie w Tokio, to jedno z najważniejszych wydarzeń sportowych w 2020 roku. Wśród wielu dyscyplin prezentowanych na zawodach znaleźć można także kolarstwo górskie. Do tak wymagającej konkurencji przygotowują się zawodnicy Volkswagen Samochody Dostawcze MTB Team, wyznaczając sobie tym samym cel na ten rok. - To będzie bardzo intensywny czas dla całej drużyny, będziemy mocno trzymać kciuki, aby nasi zawodnicy wywalczyli kwalifikacje na Igrzyska Olimpijskie – mówi Magda Piekarczyk, kierownik komunikacji marketingowej i PR marki Volkswagen Samochody Dostawcze.

We wrześniu 2019, wraz ze zmianą identyfikacji wizualnej Volkswagen Samochody Dostawcze, nastąpiła również zmiana nazwy marki. W związku z tym, nazwa drużyny Volkswagen Samochody Użytkowe MTB Team to od dziś Volkswagen Samochody Dostawcze MTB Team. – Zmiana w nazwie drużyny wydaje się być oczywistą z uwagi na wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej i zmianę nazwy marki na rynku Polskim. Przyniesie to spójność w komunikacji dla fanów drużyny i klientów marki – podkreśla Magda Piekarczyk.

Duże transfery lubią ciszę – tak mawia się w środowisku sportowym o ważnych ruchach personalnych. Tak też było w przypadku Marka Konwy, który po roku przerwy wrócił do barw Volkswagen Samochody Dostawcze.

- Marek to zawodnik, którego nie trzeba przedstawiać. Jego sukcesy mówią same za siebie. 27 koszulek Mistrza Polski, zarówno w olimpijskiej formule cross country, jak i w kolarstwie przełajowym, występ na Igrzyskach Olimpijskich w Londynie, Wicemistrzostwo Świata MTB w 2011 roku – to sukcesy, jakich może pozazdrościć Markowi większość polskich kolarzy górskich. W 2011 roku był trzeci w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata MTB do lat 23 – opisuje Maciej Zabłocki, menedżer zespołu.

Celem Marka Konwy na rozpoczęty właśnie sezon będzie odzyskanie koszulki mistrza Polski cross country oraz awans na Igrzyska Olimpijskie w Tokio.

W najbliższym sezonie barwy Volkswagen Samochody Dostawcze nadal będą reprezentować Stanisław Nowak i Piotr Kryński, odpowiednio mistrz i wicemistrz Polski do lat 23 w kolarstwie przełajowym sprzed tygodnia ze Szczekocin. Nową twarzą będzie z kolei zaledwie 16-letni Krzysztof Klimek, mistrz Polski w kategorii junior młodszy w cross country.

Zawodnikiem, który w tym sezonie zdaje się sprawić wiele niespodzianek jest Filip Helta, aktualny mistrz kraju do lat 23, który rozpoczyna współpracę z drużyną. - Filip przechodzi z wieku młodzieżowca do elity. Liczymy, że wniesie do zespołu wiele młodzieńczej energii i entuzjazmu, lecz jednocześnie pamiętajmy, że jest to zawodnik bardzo silny i zdolny już teraz do zwycięstw w zawodach najwyższej rangi. Filip wpisuje się w naszą strategię stawiania na młodych zawodników – dodaje Maciej Zabłocki.

Z kobiecej części zespołu o wyjeździe na Igrzyska Olimpijskie poważnie myśleć może Aleksandra Podgórska, aktualna wicemistrzyni Polski cross country, która pierwszy sezon w barwach Volkswagen Samochody Dostawcze zalicza do bardzo dobrych. Tytuł Wicemistrzyni Polski, 12. miejsce na Mistrzostwach Europy, wielokrotnie zajmowane pozycje na podium w wysokiej rangi zawodach UCI. – Bardzo nas cieszy to, jak rozwija się talent Oli, która należy do ścisłej czołówki Polski i ma realne szanse na wyjazd do Tokio – uzupełnia Maciej Zabłocki.

Wśród pań, barwy Volkswagena reprezentować będą też Anna Urban, jedna z bardziej doświadczonych zawodniczek w polskiej i europejskiej czołówce maratonów MTB oraz Zuzanna Krzystała, prawdziwe objawienie ostatnich miesięcy w polskim kolarstwie górskim.

- Zuza bardzo szybko z poziomu amatorskiego wzniosła się na poziom pozwalający rywalizować w najważniejszych krajowych zawodach, a jak pokazują ostatnie Mistrzostwa Polski w kolarstwie przełajowym, może zdobywać tytuły mistrzowskie. Czy będzie czarnym koniem sezonu 2020? Jej siła, zaangażowanie i kultura pracy mogą sprawić, że Zuza będzie walczyć w czołówce każdych zawodów w Polsce. Możemy pochwalić się Strona 2 z 3 skompletowaniem składu, który stanowi ciekawą mieszankę doświadczenia i młodości i już gwarantuje wysoki poziom sportowy – komentuje menedżer zespołu.

Może zainteresują Cię również:

Samochody dostawcze na minuty

Poczta Polska testuje e-Craftera

Żabka Polska testuje e-Craftera

Volkswagen Poznań, Miasto Poznań oraz Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu nawiązują strategiczną współpracę

Uruchamiamy program „Future Logistics Challenge”

Projekt „Misja Zerowa Emisja” – e‑Crafter w logistyce miejskiej

Może zainteresują Cię również:

Zastrzeżenia prawne Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.

Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP. Więcej informacji na temat WLTP na stronie: https://www.vwdostawcze.pl/pl/swiat-volkswagena/wltp.html  Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 556(1)§2 Kodeksu cywilnego. Z uwagi na ograniczenia parametrów ekranu, na którym obraz jest wyświetlany,  przedstawione kolory mogą nieznacznie różnić się od faktycznych kolorów lakieru i materiałów. Prezentowane ceny są wyłącznie cenami rekomendowanymi i obejmują podatek VAT (23 %), chyba, że zaznaczono inaczej. Marka Volkswagen Samochody Dostawcze zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne, dostępne za dopłatą. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Nie wszystkie obręcze/opony są dostępne w momencie konfiguracji. Niektóre obręcze/opony są oferowane w limitowanej ilości lub mogą nie być dostępne w momencie zakupu. Prosimy zapytać Dealera o dostępność obręczy/opon i sprawdzić, czy skonfigurowany przez Państwa samochód posiada wybrane wyposażenie dodatkowe. Ze względów logistycznych i technologicznych zamówienie opon ściśle określonego producenta jest niemożliwe. Informacje o etykiecie UE opon dostępne u Partnerów marki Volkswagen Samochody Dostawcze oraz na stronie https://www.volkswagen.pl/pl/serwis-i-akcesoria/czesci-i-akcesoria/kola-i-opony/informacje-o-oponach.html 
Dla Craftera 50 o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5t parametry zużycia paliwa i emisji CO2 zostały określone zgodnie z procedurą NEDC i wynoszą w zależności od wariantu i wersji: zużycie paliwa od 9,3 l/100 km do 9,4 l/100 km, emisja CO2 - od 244 g/km do 247 g/km. Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Volkswagen Samochody Dostawcze są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów marki Volkswagen sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji. Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronach: https://www.vwdostawcze.pl/pl/uslugi-i-serwis/wazne-informacje-dla-klientow/recykling-pojazdow-wycofanych-z-eksploatacji.html 
*5 letnim pakietem przeglądów serwisowych w standardzie objęte są tylko samochody z ceną z roku produkcji 2024, wyprodukowane w 2024 roku, limit przebiegu 50 000 km z możliwością rozszerzenia pakietu za dodatkową opłatą. Możliwe rozszerzenia limitu do 100 000 km za dopłatą 5000 zł netto (6150 zł brutto); 150 000 km za dopłatą 9000 zł netto (11 070 zł brutto); 200 000 km za dopłatą 13 000 zł netto (15 990 zł brutto); 250 000 km za dopłatą 19 000 zł netto (23 370 zł brutto). Podane ceny obowiązują dla wszystkich modeli marki Volkswagen Samochody Dostawcze, z wyłączeniem modelu ID. Buzz. Oferta dla modelu ID. Buzz to 3 letni pakiet przeglądów z limitem 90 000 km w standardzie. Możliwe rozszerzenie pakietu do 5 lat z limitem 150 000 km za dopłatą 1500 zł netto (1845 zł brutto).