Thomas Sedran nowym prezesem odpowiedzialnym za lekkie samochody dostawcze w ACEA – Europejskim Stowarzyszeniu Producentów Samochodów

8 października 2019

Thomas Sedran, prezes zarządu Volkswagen Samochody Dostawcze, został wybrany na stanowisko prezesa komitetu Generalnego Zarządu ds. lekkich samochodów dostawczych stowarzyszenia ACEA (LCV-GM). W jego rękach spoczywa teraz reprezentowanie interesów wszystkich producentów lekkich samochodów dostawczych, członków Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów ACEA.

Niedawno mianowany dyrektor generalny ACEA Eric-Mark Huitema z zadowoleniem przyjął wybór Thomasa Sedrana: „Z niecierpliwością wyczekuję rozpoczęcia współpracy z Thomasem, szczególnie w zakresie kluczowych dla naszej branży kwestii związanych z jej przyszłością.” W komitecie LCV-GM zasiadają szefowie wszystkich europejskich producentów pojazdów lekkich. Wśród nich są prezesi i dyrektorzy takich koncernów motoryzacyjnych jak Daimler, Volkswagen Samochody Dostawcze, Iveco, PSA, Renault i Toyota. Na nowym stanowisku Thomas Sedran będzie reprezentował interesy członków ACEA segmentu lekkich samochodów dostawczych, szczególnie w kontaktach z instytucjami europejskimi.

Thomas Sedran podziękował członkom komitetu LCM-GM ACEA za zaufanie, jakim go obdarzyli. "Z zapałem rozpoczynam współpracę z moimi kolegami. Wspólnie musimy teraz zająć się kluczowymi kwestiami strategicznymi naszej branży w Europie". Kwestie te obejmują ramy prawne dla nowych rozwiązań w zakresie mobilności i transportu oraz dla rosnącego poziomu automatyzacji w sektorze, prowadzącego do implementacji w przyszłości pojazdów autonomicznych. "Na liście priorytetów znajduje się również bieżące ograniczanie emisji CO2 w naszym sektorze, tak by pomóc w osiągnięciu celów klimatycznych. Wraz z inauguracją nowej kadencji Parlamentu Europejskiego i wraz z utworzeniem nowej Komisji Europejskiej nadszedł właściwy czas, by przedyskutować te ważne kwestie i wypracować odpowiednie rozwiązania". 

Może zainteresują Cię również:

Pomyśl o elektromobilności

Jesteśmy partnerem Kongresu Nowej Mobilności

Żabka Polska testuje e-Craftera

Volkswagen Poznań, Miasto Poznań oraz Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu nawiązują strategiczną współpracę

Uruchamiamy program „Future Logistics Challenge”

Kierunki rozwoju transportu miejskiego - podsumowanie udziału w Kongresie Nowej Mobilności

Może zainteresują Cię również:

Zastrzeżenia prawne Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.

Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP. Więcej informacji na temat WLTP na stronie: https://www.vwdostawcze.pl/pl/swiat-volkswagena/wltp.html  Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 556(1)§2 Kodeksu cywilnego. Z uwagi na ograniczenia parametrów ekranu, na którym obraz jest wyświetlany,  przedstawione kolory mogą nieznacznie różnić się od faktycznych kolorów lakieru i materiałów. Prezentowane ceny są wyłącznie cenami rekomendowanymi i obejmują podatek VAT (23 %), chyba, że zaznaczono inaczej. Marka Volkswagen Samochody Dostawcze zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne, dostępne za dopłatą. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Nie wszystkie obręcze/opony są dostępne w momencie konfiguracji. Niektóre obręcze/opony są oferowane w limitowanej ilości lub mogą nie być dostępne w momencie zakupu. Prosimy zapytać Dealera o dostępność obręczy/opon i sprawdzić, czy skonfigurowany przez Państwa samochód posiada wybrane wyposażenie dodatkowe. Ze względów logistycznych i technologicznych zamówienie opon ściśle określonego producenta jest niemożliwe. Informacje o etykiecie UE opon dostępne u Partnerów marki Volkswagen Samochody Dostawcze oraz na stronie https://www.volkswagen.pl/pl/serwis-i-akcesoria/czesci-i-akcesoria/kola-i-opony/informacje-o-oponach.html 
Dla Craftera 50 o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5t parametry zużycia paliwa i emisji CO2 zostały określone zgodnie z procedurą NEDC i wynoszą w zależności od wariantu i wersji: zużycie paliwa od 9,3 l/100 km do 9,4 l/100 km, emisja CO2 - od 244 g/km do 247 g/km. Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Volkswagen Samochody Dostawcze są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów marki Volkswagen sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji. Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronach: https://www.vwdostawcze.pl/pl/uslugi-i-serwis/wazne-informacje-dla-klientow/recykling-pojazdow-wycofanych-z-eksploatacji.html 
*5 letnim pakietem przeglądów serwisowych w standardzie objęte są tylko samochody z ceną z roku produkcji 2024, wyprodukowane w 2024 roku, limit przebiegu 50 000 km z możliwością rozszerzenia pakietu za dodatkową opłatą. Możliwe rozszerzenia limitu do 100 000 km za dopłatą 5000 zł netto (6150 zł brutto); 150 000 km za dopłatą 9000 zł netto (11 070 zł brutto); 200 000 km za dopłatą 13 000 zł netto (15 990 zł brutto); 250 000 km za dopłatą 19 000 zł netto (23 370 zł brutto). Podane ceny obowiązują dla wszystkich modeli marki Volkswagen Samochody Dostawcze, z wyłączeniem modelu ID. Buzz. Oferta dla modelu ID. Buzz to 3 letni pakiet przeglądów z limitem 90 000 km w standardzie. Możliwe rozszerzenie pakietu do 5 lat z limitem 150 000 km za dopłatą 1500 zł netto (1845 zł brutto).