Ważne informacje o funkcjonowaniu dealerów i serwisów
Zmiany związane z COVID-19
Dla Twojego komfortu i bezpieczeństwa mamy kilka nowych rozwiązań. Poniżej znajdziesz m.in. odpowiedzi na ważne pytania, numer telefonu naszej infolinii, formularz serwisowy czy link do strony z autami dostępnymi od ręki. Życzymy zdrowia i bezpiecznego korzystania z naszych usług.
Zobacz, jak umówić wizytę serwisową
Zanim pojedziesz do serwisu, kliknij w poniższy link i umów wizytę. Pracownik serwisu skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia terminu, tak byś całkowicie bezpiecznie mógł odwiedzić serwis. Dbaj o swoje auto dostawcze, ale także o zdrowie!
Wybierz auto dostawcze dostępne od ręki
Potrzebujesz auta w tej chwili, nie możesz czekać, aż zostanie wyprodukowane? Kliknij w poniższy link i wybierz auto spośród tych dostępnych od razu u naszych dealerów. Sprawdź, gdzie obejrzysz samochód i skontaktuj się z dealerem w celu umówienia wizyty.
Masz pytania? Odpowiadamy!
Działania zapobiegawcze, które podejmujemy, mają na celu ochronę przed rozprzestrzenianiem się koronawirusa.
Wierzymy jednak, że pozwolą Ci wybrać wymarzony samochód bezpiecznie i wygodnie, bez wychodzenia z domu. W razie jakichkolwiek pytań, możesz do nas dzwonić.
Infolinia: 801 200 600
Godziny pracy infolinii:
Pon.-pt.: 8:00-20:00
Sob.: 8:00-14:00
Zanim zadzwonisz do nas z pytaniem, sprawdź, czy odpowiedzi nie znajdziesz poniżej.
Czy istnieje możliwość zamówienia nowego samochodu do produkcji?
Czy dealer może zapoznać mnie ze swoją ofertą bez konieczności odwiedzania przeze mnie salonu?
Czekam na odbiór samochodu. Gdzie mogę otrzymać informację na temat terminu realizacji zamówienia?
Czy salony i serwisy Volkswagen Samochody Dostawcze pozostają otwarte?
Jakie środki bezpieczeństwa w świetle aktualnej sytuacji podejmuje Volkswagen Samochody Dostawcze?
Czy przeglądy okresowe będą odbywać się normalnie? Czy klienci, którzy nie chcą narażać się na zarażenie koronawirusem, będą mieć możliwość odłożenia w czasie wizyty serwisowej?
Czy okres gwarancji, którym objęty jest mój samochód, zostanie odpowiednio wydłużony? Czy mogę zgłosić awarię, nie przyjeżdżając do serwisu?
Czy usługi serwisowe dostępne w ramach pakietu przeglądów muszą być wykonywane w czasie epidemii?