Mężczyzna i kobieta przed komputerem

Ważne informacje o funkcjonowaniu dealerów i serwisów

Zmiany związane z COVID-19
Dla Twojego komfortu i bezpieczeństwa mamy kilka nowych rozwiązań. Poniżej znajdziesz m.in. odpowiedzi na ważne pytania, numer telefonu naszej infolinii, formularz serwisowy czy link do strony z autami dostępnymi od ręki. Życzymy zdrowia i bezpiecznego korzystania z naszych usług.

Skontaktuj się z swoim dealerem

Zobacz, jak umówić wizytę serwisową

Wizyta serwisowa

Zanim pojedziesz do serwisu, kliknij w poniższy link i umów wizytę. Pracownik serwisu skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia terminu, tak byś całkowicie bezpiecznie mógł odwiedzić serwis. Dbaj o swoje auto dostawcze, ale także o zdrowie!

Wybierz auto dostawcze dostępne od ręki

Mężczyzna na tle Multivana.

Potrzebujesz auta w tej chwili, nie możesz czekać, aż zostanie wyprodukowane? Kliknij w poniższy link i wybierz auto spośród tych dostępnych od razu u naszych dealerów. Sprawdź, gdzie obejrzysz samochód i skontaktuj się z dealerem w celu umówienia wizyty.

Masz pytania? Odpowiadamy!

Kobieta rozmawia przez telefon.

Działania zapobiegawcze, które podejmujemy, mają na celu ochronę przed rozprzestrzenianiem się koronawirusa.

Wierzymy jednak, że pozwolą Ci wybrać wymarzony samochód bezpiecznie i wygodnie, bez wychodzenia z domu. W razie jakichkolwiek pytań, możesz do nas dzwonić. 

Infolinia: 801 200 600

Godziny pracy infolinii:
Pon.-pt.: 8:00-20:00
Sob.: 8:00-14:00

Zanim zadzwonisz do nas z pytaniem, sprawdź, czy odpowiedzi nie znajdziesz poniżej.