Caddy chłodnia/izoterma

Caddy chłodnia/izoterma na seryjnym furgonie

Volkswagen Caddy w zabudowie chłodnia/izoterma na seryjnym furgonie.

Efektywna izolacja przestrzeni ładunkowej oraz zintegrowany system chłodzenia w połączeniu z kompresorem klimatyzacji tworzą odpowiednie warunki transportu dla ładunków wrażliwych na temperaturę (od +2 °C do + 8°C). Pojazd spełnia wymogi normy DIN 1815, klas ATP FNAX oraz FRCX, a także systemu HACCP. Jest dostosowany do przewozu żywności łatwo psującej się, a także leków dla ludzi i zwierząt. Caddy może pomieścić 20 skrzyń E2, a Caddy Maxi 32 skrzynie E2.

Wzorowa izolacja cieplna

Odpowiedni dobór materiałów jest kluczowy z punktu widzenia odpowiedniej izolacji samochodu, dlatego w Volkswagenie Caddy stosuje się niemal wyłącznie piankę poliuretanową o dużej gęstości i wytrzymałości. Grubość izolacji i zastosowany agregat chłodniczy uzależnione są od potrzeb użytkowników. Potwierdzenie wymaganej przez użytkownika klasy izolacyjności chłodni lub izotermy można uzyskać przeprowadzając badania ATP. Kontrolę temperatury umożliwia sterownik elektroniczny z wyświetlaczem LED.

Wnętrze zabudowy

Poszycie wewnętrzne w Volkswagenie Caddy stanowi głównie laminat poliestrowy lub ABS. Wybór uzależniony jest od technologii, jaką dysponuje producent zabudowy. Oba materiały są zbliżone pod względem właściwości użytkowych, takich jak odporność na uderzenia czy struktura powierzchni (ułatwiająca utrzymanie czystości). W Volkswagenie Caddy pomyślano także o szczelnym połączeniu poszczególnych części poszyć oraz o prawidłowym uszczelnieniu drzwi, co dodatkowo zwiększa trwałość zabudowy. 

Zastrzeżenia prawne Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.

  • Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561§2 Kodeksu cywilnego. Volkswagen Samochody Dostawcze zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia  mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne. Informujemy, iż całkowita cena danego modelu wymaga dodatkowej weryfikacji i potwierdzenia z Autoryzowanym Dealerem marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Brak informacji o cenie niektórych elementów wyposażenia nie oznacza, że wchodzą one w skład wyposażenia standardowego.  Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następuje w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu.
    Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane w pliku pobranym z Konfiguratora lub jego wydruku są aktualne na dzień pobrania pliku. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Samochody Dostawcze.
  • Dla Craftera 50 o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5t parametry zużycia paliwa i emisji CO2 zostały określone zgodnie z procedurą NEDC i wynoszą w zależności od wariantu i wersji: zużycie paliwa od 9,3 l/100 km do 9,4 l/100 km, emisja CO2 - od 244 g/km do 247 g/km.
    Wszystkie powyższe wartości podano na podstawie świadectw homologacji typu, dla cyklu mieszanego. Wartości oparte na NEDC nie są porównywalne z wartościami opartymi na WLTP. Pojazdy z roku modelowego 2020 i 2021 uzyskały homologacje zgodnie z procedurą WLTP, więcej informacji na stronie: WLTP. Dane na podstawie świadectw homologacji typu: https://www.vwdostawcze.pl/pl/swiat-volkswagena/warto-wiedziec/wltp.html
    O szczegóły zapytaj Autoryzowanego Dealera Marki Volkswagen Samochody Dostawcze lub sprawdź na stronie vwdostawcze.pl